Korsakoff?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Mennö
Geregistreerd lid

Korsakoff?

Bericht door Mennö » zo 03 jun, 2007 19:27

Gvd, temidden van het zomerweer helemaal mijn afspraak in Paradiso vanavond vergeten. Ik zou met mijn neef naar Willy Mason, maar :evil: Korsakoff (niet de gelijknamige alto-tent) of gewoon teveel drank? Blah, moest het even kwijt.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Re: Korsakoff?

Bericht door 93-SS-ARC » zo 03 jun, 2007 21:35

Mennö schreef:Gvd, temidden van het zomerweer helemaal mijn afspraak in Paradiso vanavond vergeten. Ik zou met mijn neef naar Willy Mason, maar :evil: Korsakoff (niet de gelijknamige alto-tent) of gewoon teveel drank? Blah, moest het even kwijt.
Nee dat is geen korsakoff, maar kopvolsaabov in jou geval denk ik :lol: Je hele korte en midden lange termijn geheugen word opgeslokt door saab gerelateerde perrikelen en hierdoor is er slechts beperkt ruimte voor sociale afspraken.

Kop op :D gelukkig kan Saab forum het sociaal isolement van je verslaving een beetje virtueel compenseren.
Duseh zal ik bier halen krijg wel n beetje dorst van die warmte heb jij nog munten? :wink:

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » zo 03 jun, 2007 21:37

Wat een slap gelul Jelmer, jammer dat je gelijk hebt :wink: Doe mij er maar twee.

Plaats reactie