Een filmpje van de Bugatti Veyron...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Sander
Forum Admin

Een filmpje van de Bugatti Veyron...

Bericht door Sander » wo 13 jun, 2007 18:59

tja... is ie snel??

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ddBrgMHrg7E"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ddBrgMHrg7E" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

JA!

ff opletten vanaf 5:18
(lijkt wel een turbometertje...)

Incredebiel!

Sander

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 13 jun, 2007 19:29

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Wat een auto!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 13 jun, 2007 19:32

Tsja, wat moet ik er nog aan toevoegen? Het filmpje vind ik een beetje, nou ja, tsja. Maar de auto, die gewoonweg onbeschrijvelijk.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 13 jun, 2007 19:32

H.E.N.K.I.E schreef:Tsja, wat moet ik er nog aan toevoegen? Het filmpje vind ik een beetje, nou ja, tsja. Maar de auto, het is gewoon tsja, onbeschrijvelijk.
Het filmpje vind je tsja? :lol:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 13 jun, 2007 19:33

Zeker, het laatste stuk is, euhh tsja. En dat met die 'incredeble-meter' vind ik een beetje kinderlijk. :roll:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 13 jun, 2007 19:34

H.E.N.K.I.E schreef:Zeker, het laatste stuk is, euhh tsja. En dat met die 'incredeble-meter' vind ik een beetje kinderlijk. :roll:
Ach, het is aardig gedaan. Tenminste niet zo'n hinderlijk figuur als bijv. Allard Kaffer of de gebroeders Coronel.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 13 jun, 2007 19:46

Daar heb je wél gelijk in.

Plaats reactie