Ja wat kan het anders zijn
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Das een speciale citroen anti-roest behandeling. De auto wordt aan de voorkant ingespoten met anti-roest middel waarna de auto "in positie" wordt gebracht. Daarna loopt het middel in alle hoekjes en gaatjes. Citroenofielen zijn erg enthousiast over deze nieuwe methode omdat de auto nu (voor een citroen) erg roestbestendig is. Hij is ongeveer een jaar redelijk roestvrij.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
eigelijk is het zonde
citroen's vindt ik best mooie auto's en geloof het of niet ze zijn net zo vooruitstrevend als saab:
denk eens aan voorwiel aandrijving citroen is er mee begonnen en wat dacht je van mee draaiende koplampen en de hidropheumatiche vering toch de voorloper van de luchtvering
maar toch net iets minder betouwbaar als saab en daar om laat ik het citoen rijden aan anderen over
denk eens aan voorwiel aandrijving citroen is er mee begonnen en wat dacht je van mee draaiende koplampen en de hidropheumatiche vering toch de voorloper van de luchtvering
maar toch net iets minder betouwbaar als saab en daar om laat ik het citoen rijden aan anderen over
-
midnight cabrio
- Geregistreerd lid
Hoezo? Ik heb geen problemen met de betrouwbaarheid van een bijna 35 jaar jonge DS en een bijna 22 jaar jonge CX, kwestie van deugdelijk onderhoud.maar toch net iets minder betouwbaar als saab en daar om laat ik het citoen rijden aan anderen over
Zonder onderhoud of met Mickey Mouse tricks kun je elke auto oproken, dus ook een Saab!
Gert.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Niet echt... Het eerste voorwielaangedreven voertuig was van ''Gräf & Stift'', gebouwd tussen 1895 - 1898. De eerste succesvolle produktieauto met voorwielaandrijving was de DKW F1 uit 1931. Citroën kwam pas in 1934 met de Traction Avant.tanisha schreef:... voorwiel aandrijving citroen is er mee begonnen...
(Is de 'Shift' toets van je computer stuk?)
-
tanisha
- Geregistreerd lid
dat bedoelde ik dus succesvol72sonett-III schreef:Niet echt... Het eerste voorwielaangedreven voertuig was van ''Gräf & Stift'', gebouwd tussen 1895 - 1898. De eerste succesvolle produktieauto met voorwielaandrijving was de DKW F1 uit 1931. Citroën kwam pas in 1934 met de Traction Avant.tanisha schreef:... voorwiel aandrijving citroen is er mee begonnen...
(Is de 'Shift' toets van je computer stuk?)
-
tanisha
- Geregistreerd lid
wat dacht je dan van de c5 om van de bx maar te zwijgen ik ken iemand die van ellende maar een ford gekocht hadmidnight cabrio schreef:Hoezo? Ik heb geen problemen met de betrouwbaarheid van een bijna 35 jaar jonge DS en een bijna 22 jaar jonge CX, kwestie van deugdelijk onderhoud.maar toch net iets minder betouwbaar als saab en daar om laat ik het citoen rijden aan anderen over
Zonder onderhoud of met Mickey Mouse tricks kun je elke auto oproken, dus ook een Saab!![]()
Gert.
-
midnight cabrio
- Geregistreerd lid
Tja, dat valt onder een heel ander hoofdstuk, alhoewel er grote groepen liefhebbers zijn van beide categoriën. Op het citroënforum ondertekent een BX liefhebber zelfs met; een bx, de garage vindt het maar niks.wat dacht je dan van de c5 om van de bx maar te zwijgen ik ken iemand die van ellende maar een ford gekocht had
De CX is in mijn optiek de laatste echte Citroën die voldeed aan de typerende Citroënkenmerken. Alles wat erna komt is meer algemeen en dus kleurlozer. Op het citforum lees ik relatief vaak over problemen met moderne Cits. Maar of dat echt objectief is.....?
Auto's in het algemeen neigen nu eenmaal tot stukgaan door het gebruik ervan en dat is bij het ene merk meer dan bij het andere. Als men dat wil beperken rijdt men over het algemeen in een grijze muis.
Typerend voor liefhebberauto's is dat ze allemaal hun eigenaardigheden en kwaaltjes hebben, vaak ook omdat het al wat oudere exemplaren betreft.
Gert.
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid