ik zoek een skelter

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
ccc
Geregistreerd lid

ik zoek een skelter

Bericht door ccc » zo 12 aug, 2007 16:43

ik zoek dus een go kart/ skelter met trappers met luchtbanden.

dus niet zo eentje voor klein kindertjes maar een maatje groter mijn dochter is 155cm .

heb al op een hoop 2e handssites gekeken maar daar vragen ze er nog schandalig veel geld voor.

wie heeft er nog zo een ding in de garage staan?

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 12 aug, 2007 16:48

Een Berg of een Buffalo zijn idd. duur. Maar ook goed.
En je schrijft er weinig op af, dus zou ik zo'n ding nieuw kopen en als je dochter hem zat is, voor veel geld verkopen. :P

(ik weet dit toevallig, omdat ik vorige week ook naar een skelter op zoek was :wink: )

http://www.goedkoopsteskelter.nl/

http://www.rietmanhasselt.nl/berg_skelters_2006.htm

ccc
Geregistreerd lid

Bericht door ccc » zo 12 aug, 2007 17:03

zoveel geld zoek ik er niet aan te geven, het is tenslotte maar voor een paar jaar in het beste geval en ik ga er daarna niet mee leuren om er vanaf te geraken. maar wie weet heeft er hier iemand wel eentje onder het stof zitten waar ze vanaf willen voor een zacht prijsje. :D

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 12 aug, 2007 17:10

Aah, deze heeft gezien de prijs, schijfremmen rondom, instelbare luchtvering (voor de off-road capaciteiten), airco (weliswaar handbediend), in hoogte verstelbare bestuurderstoel, stoelverwarming en elektrisch van binnenuit verstelbare buitenspiegels, het moet niet gekker worden! :D

Afbeelding

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » ma 13 aug, 2007 10:18

Heb geduld en kijk veel op marktplaats. Lekke banden kun je goedkoop repareren en een blikje verf kost ook bijna niks.

ccc
Geregistreerd lid

Bericht door ccc » ma 13 aug, 2007 21:18

bedankt voor de tip :) we hebben er eentje gevonden op marktplaats en gaan er zaterdag naartoe om onze bolide op te halen.
dochter is dolblij.

Plaats reactie