Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 17:16
Hallo allemaal,
Mijn ouders zijn van plan om een nieuwe T@B Tabbert caravan te gaan kopen, zie hieronder voor een plaatje.
Zijn er hier mensen op het forum die mij meer kunnen vertellen over dit hippe ding? Gebruikerservaringen? Dealers?
Het dingetjet weegt leeg slechts 500 kg en mag maximaal 750 kg wegen.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Groet,
Sjoerd
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » ma 20 aug, 2007 17:27
Het enige dag ik kan zeggen is dat ik het een leuke caravan vind. En dat het wellicht een geweldige combinatie zou zijn met deep-dish Super Aero's eronder.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 17:34
Henk-Jan schreef:Het enige dag ik kan zeggen is dat ik het een leuke caravan vind. En dat het wellicht een geweldige combinatie zou zijn met deep-dish Super Aero's eronder.

Dat dachten m'n ouders en ik dus ook

Hij zal alleen niet lang achter de huidige auto hangen
Thnx Katja! Tja, met z'n tweën is het prima te doen, de T@B XL (dubbelasser) is weer geen optie, dit ding is 6.81 lang en weegt 1.500 kg, dan kunnen we net zo goed de huidige caravan houden

-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » ma 20 aug, 2007 20:25
Mijn collega heeft er zo eentje. Hij is e3r tevreden over.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 20:30
Injectie schreef:Mijn collega heeft er zo eentje. Hij is e3r tevreden over.
Kijk aan! Ik heb net nog even met m'n ouders op internet gekeken, waarschijnlijk word het een zilveren "Fresh" met de volgende opties:
Koelkast
730,- Euro
Kachel tuma 2002
470,- Euro
Luifel
410,- Euro
Combirollo’s aan alle ramen
280,- Euro
Opbergnetten boven L+R
85,- Euro
Als lichtmetaal er niet std. opzit komt dat er ook onder

-
katja
- Geregistreerd lid
Bericht
door katja » ma 20 aug, 2007 20:40
duur he, die koelkasten. wij overwegen voor in de vrachtauto bij, de winkel waar ze niet gek zijn, een 12/24 volt staand koelkastje. kost iets van 115 euro. paar weken geleden bij de blokker in de aanbieding voor 60 euro...
voor die prijs mogen ze sneller kapot gaan, dan koop je gewoon een nieuwe
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 20:44
Inderdaad belachelijk duur!

Ik zie net een plaatje van de T@B XL welke met een Porsche Cayenne ervoor een snelheid van 206 km/h heeft bereikt, met het model wat m'n ouders willen hebben zul je vast aanzienlijk harder kunnen rijden dan met de huidige, het dingetje weegt zoals gezegd leeg maar 500 kg, ongeveer net zoveel als een vouwwagen.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » ma 20 aug, 2007 20:47
Kek ding, en achter een Aero zal het geen probleem zijn!
De T@b wist de ietwat gekietelde Porsche Cayenne Turbo tot maar liefst 230,97 km/u op te duwen.... Een verbetering van het oude wereldrecord met ruim 7 km/u. 'De T@B gaf geen krimp', aldus testrijder en rijvaardigheidsinstructeur Harald Müller. De Porsche ook niet.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 20:50
jonatas 900s schreef:Kek ding, en achter een Aero zal het geen probleem zijn!
De T@b wist de ietwat gekietelde Porsche Cayenne Turbo tot maar liefst 230,97 km/u op te duwen.... Een verbetering van het oude wereldrecord met ruim 7 km/u. 'De T@B gaf geen krimp', aldus testrijder en rijvaardigheidsinstructeur Harald Müller. De Porsche ook niet.

Inderdaad
Nog sneller dus met de kleine!

Ik ben nog aan het kijken welke caravandealers hier in de buurt T@B verkopen, tot nog toe weinig kunnen vinden...
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » ma 20 aug, 2007 20:57
De Klerk Caravans B.V. Haarlemmerstraat 1B 2182 HA Hillegom 0252-515238
www.deklerkcaravans.nl
Dit is denk ik voor jullie het dichtstbijzijnde.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 20 aug, 2007 21:06
jonatas 900s schreef:De Klerk Caravans B.V. Haarlemmerstraat 1B 2182 HA Hillegom 0252-515238
www.deklerkcaravans.nl
Dit is denk ik voor jullie het dichtstbijzijnde.
Thnx! Ik zag net dat zij de volgende hebben staan: een T@B 320 RS met zo'n beetje alle opties (nieuw!) voor €9.250,-, zonder inruil is dat €8.850,-, het enige wat ontbreekt zijn de lichtmetalen velgen.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » ma 20 aug, 2007 21:48
leuk ding sjoerd, oogt naar mijn menig voor 3 man wel wat klein zo, maar gaaf design man, zeker in combi met een zilver-grijze Saab er voor

-
tanisha
- Geregistreerd lid
Bericht
door tanisha » di 21 aug, 2007 0:22
t@b is het klijntje van tabbert ik heb een aantal jaar geleden een tabbert uit '88 geheel gemodeniseerd dus alle luxe van nu
de tabbert uit '88 was kwa onderstel en opbauw nog net zo goed als een nieuwe
dus zeker doen die t@b en omdat ze zo goed zijn zijn ze ook zeer waardevast
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 21 aug, 2007 11:25
edwardkommeren schreef:leuk ding sjoerd, oogt naar mijn menig voor 3 man wel wat klein zo, maar gaaf design man, zeker in combi met een zilver-grijze Saab er voor

Dat is ook zo, maar hij is aanvankelijk bedoeld voor m'n ouders, ik slaap nu ook gewoon in een tent, ook al is er plenty ruimte in de huidige caravan.
Misschien dat de 9-5 wel een zilveren word