In de voetsporen van de inmiddels bij drifters legendarische AE86 pakt Toyota in de nabije toekomst met dit uit:
http://www.autoblog.com/2007/08/01/rumo ... e-details/
Een hele strakke verpakking die me wel aanspreekt, 120 normaal geaspireerde PK's uit een 1.5 liter (knappe prestatie) en een gewicht van minder dan 1000kg.
Overgiet dit nog eens met een RWD-sausje en een prijs van rond de 10000 euro en je hebt een erg aantrekkelijk funpakket.
Nu weet ik niet wat ik voor die prijs aan interieur en opties moet verwachten, maar ik denk niet dat zo'n dingen bij deze wagen primeren. Ik zou Saab ook wel zoiets willen zien klaarstomen, maar dan met het Haldex systeem: een licht en klein circuitbommetje
Nieuwe Toyota AE86 (oude corolla) opvolger
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik weet dat hele volksstamen er bij zweren maar toyota is niet mijn ding als we het over jappaners hebben staat bij mij subaru op eenzame hoogte met kop en schouders boven de rest uit
daarom vind ik de saabaru 9-2 ook zo leuk ik zou er best wel eentje willen jamer dat die alleen voor de USA zijn
er daar is je saab bommetje
(impreza kanon)
daarom vind ik de saabaru 9-2 ook zo leuk ik zou er best wel eentje willen jamer dat die alleen voor de USA zijn
er daar is je saab bommetje