Porsche Panamera
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
gj900
- Donateur (9x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

Nee laat die ook maar zitten, ik vind de vorm al jaren hetzelfdesjoerdk schreef:Helemaal mee eens; doe mij maar een Maserati Quattroporte of de aanstaande Aston Martin Rapide, beide vind ik persoonlijk véél mooier...gj9000 schreef:Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn...
-
Oosthoek
- Donateur

Was ook mijn gedachte. Vind de 911 nog steeds fantastisch hoor (zeker de 997) maar wie heeft deze pure hatchbackvorm op een vierdeurs verzonnen? Ziet er niet uit op het eerste gezicht. Ik wacht de daadwerkelijke foto's wel af...gj9000 schreef:Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn...
-
glasshead
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Halverwege de jaren 70 dacht men ook dat de 911 zijn langste tijd had gehad....inmiddels zijn we 30 jaar verder en hij is er nog steeds, sterker het is een mateloos populaire auto. We zullen de volgende incarnatie moeten afwachten of degene die denken dat het concept is uitgemolken, gelijk krijgen..........iets zegt me van niet 
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
http://autoweek.nl/videodisp.php?id=544&cat=1glasshead schreef:Op autoweek.nl is er nog een video (ergens) waarin je de Panamera ziet passeren, samen met nog wat concepts etc die testen op de ring. En ook de bloedmooie AR 8C
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Die eerste is ook al een aantal jaren leverbaarnacra 93 schreef:Nee laat die ook maar zitten, ik vind de vorm al jaren hetzelfdesjoerdk schreef:Helemaal mee eens; doe mij maar een Maserati Quattroporte of de aanstaande Aston Martin Rapide, beide vind ik persoonlijk véél mooier...gj9000 schreef:Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn...