Porsche Panamera

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
tgremlin
Geregistreerd lid

Porsche Panamera

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 10:56

Afbeelding

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 28 aug, 2007 10:58

Dat ziet er nog helemaal niet verkeerd uit.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 11:01

jwaterink schreef:Dat ziet er nog helemaal niet verkeerd uit.
Dacht ik ook :wink:

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 28 aug, 2007 11:09

Dit is een best mooie 4 deurs porsche, dat kan je van zo'n grafbak als de cayenne niet zeggen.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 11:16

Zo'n Cayenne is inderdaad Afbeelding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 28 aug, 2007 11:29

Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn... :?

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 28 aug, 2007 11:29

Vind het er niet uit zien die stretch 911..... :evil:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 28 aug, 2007 12:04

gj9000 schreef:Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn... :?
Helemaal mee eens; doe mij maar een Maserati Quattroporte of de aanstaande Aston Martin Rapide, beide vind ik persoonlijk véél mooier...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 28 aug, 2007 12:56

sjoerdk schreef:
gj9000 schreef:Beetje fantasieloos voortgeborduurd op de nu toch echt wel uitgemolken 911 carrosserielijn... :?
Helemaal mee eens; doe mij maar een Maserati Quattroporte of de aanstaande Aston Martin Rapide, beide vind ik persoonlijk véél mooier...
Nee laat die ook maar zitten, ik vind de vorm al jaren hetzelfde

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 28 aug, 2007 13:35

Was ook mijn gedachte. Vind de 911 nog steeds fantastisch hoor (zeker de 997) maar wie heeft deze pure hatchbackvorm op een vierdeurs verzonnen? Ziet er niet uit op het eerste gezicht. Ik wacht de daadwerkelijke foto's wel af...

glasshead
Geregistreerd lid

Bericht door glasshead » di 28 aug, 2007 13:54

Op autoweek.nl is er nog een video (ergens) waarin je de Panamera ziet passeren, samen met nog wat concepts etc die testen op de ring. En ook de bloedmooie AR 8C :shock:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 28 aug, 2007 14:07

Halverwege de jaren 70 dacht men ook dat de 911 zijn langste tijd had gehad....inmiddels zijn we 30 jaar verder en hij is er nog steeds, sterker het is een mateloos populaire auto. We zullen de volgende incarnatie moeten afwachten of degene die denken dat het concept is uitgemolken, gelijk krijgen..........iets zegt me van niet :wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 14:07

glasshead schreef:Op autoweek.nl is er nog een video (ergens) waarin je de Panamera ziet passeren, samen met nog wat concepts etc die testen op de ring. En ook de bloedmooie AR 8C :shock:
http://autoweek.nl/videodisp.php?id=544&cat=1

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 28 aug, 2007 15:53

nacra 93 schreef:
sjoerdk schreef:
Nee laat die ook maar zitten, ik vind de vorm al jaren hetzelfde
Die eerste is ook al een aantal jaren leverbaar :wink:

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » di 28 aug, 2007 16:16

Is dit serieus??

Ik vind het maar niks. :AR15:

Plaats reactie