Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Bericht
door doktorevil » wo 03 nov, 2004 15:23
Een S40 onder handen genomen. Dat geldt niet alleen voor de carrosserie, maar ook voor de motor, die zijn vermogen van 425 pk via alle vier wielen aan de weg brengt........

Dat wil ik ook....4x4 en 425 pk...
Maar dan in een Saab...

-
easy
- Geregistreerd lid
Bericht
door easy » wo 03 nov, 2004 15:36
Als het uiterlijk iets meer ingetogen zou zijn zou ik hem zelfs mooi kunnen vinden, maar door die 425 bhp 4x4 rijdt ik er echter zonder problemen mee rond

. Ja, ik weet het , het vlees is zwak
Gr,
easy

-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Bericht
door Moppersmurf » wo 03 nov, 2004 23:12
Getver.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » wo 03 nov, 2004 23:17
Die S40 vind ik toch wel gaaf verbouwd, en zeker motorisch heel goed getuned, ik vind alleen dat de velgen beter passend hadden moeten zijn.
Volvo heeft nog zo'n monster-concept van de XC90:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2914
650pk!!!

-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Bericht
door Moppersmurf » wo 03 nov, 2004 23:31
Ik haat lompe Folfo's.
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Bericht
door dpw_vd_wijk » wo 03 nov, 2004 23:34
Ruud schreef:Die S40 vind ik toch wel gaaf verbouwd, en zeker motorisch heel goed getuned, ik vind alleen dat de velgen beter passend hadden moeten zijn.
V*lv* heeft nog zo'n monster-concept van de XC90:
650pk!!!

Ik vind de kleur daarvan dus totaal niet passen bij het sportieve en exclusieve karakter van die auto. De kleur doet mij nogal goedkoop aan.
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » wo 03 nov, 2004 23:37
Ik blijf het uiterlijk verschrikkelijk lelijk vinden..... dan maakt het ook niet zoveel meer uit wat er onder de kap ligt eigenlijk......
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ranja » do 04 nov, 2004 10:24
dpw_vd_wijk schreef:Ruud schreef:Die S40 vind ik toch wel gaaf verbouwd, en zeker motorisch heel goed getuned, ik vind alleen dat de velgen beter passend hadden moeten zijn.
650pk!!!

Ik vind de kleur daarvan dus totaal niet passen bij het sportieve en exclusieve karakter van die auto. De kleur doet mij nogal goedkoop aan.

Als je goed kijkt, zie je er zelfs een ferrari-stikker opgeplakt.

-
op
- Donateur (4x)

Bericht
door op » do 04 nov, 2004 10:56
Moppersmurf schreef:Ik haat lompe Folfo's.
Tot mijn verbazing ben ik het toch weer eens eens met mopper
Deze volvo is al niet mooi en dan van die calibra pats velgen. ( Ik mis nu een emoticon die over je nek gaan verbeeldt). Dit zal bij saab wel niet gauw voorkomen hoop ik .
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Bericht
door Moppersmurf » do 04 nov, 2004 11:03
Eh Op, wij houden beide van de 96. Dan hoef je geen Folfo die mee is geweest naar een party van Tupperware, toch?
Moppersmurf
-
op
- Donateur (4x)

Bericht
door op » do 04 nov, 2004 11:22
[quote="Ranja

/quote]
Beter kijken, het is geen ferrari sticker , maar de A van Anita. Aan de andere kant staat J van Johnnie

-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » do 04 nov, 2004 14:17
Ranja schreef:dpw_vd_wijk schreef:Ruud schreef:Die S40 vind ik toch wel gaaf verbouwd, en zeker motorisch heel goed getuned, ik vind alleen dat de velgen beter passend hadden moeten zijn.
650pk!!!

Dat is een verdomd gave eland-sticker

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » do 04 nov, 2004 14:21
Oosthoek schreef:Dat is een verdomd gave eland-sticker
En zo is dat! een iets kleinere zou mijn voorscherm(en) mogen sieren.

-
WGT90
- Geregistreerd lid
Bericht
door WGT90 » do 04 nov, 2004 20:50
het is de kift mensen. ik vind het wel een lekkere kar om te zien, vooral van de voorzijde. je zal het maar in je achteruitkijkspiegel zien.
en die nieuwe televisiereclame van volvo, met die mensen die in de auto zitten te babbelen staat me eigenlijk ook wel aan, ook al zie je er nauwelijks een volvo in. en nou zegt de bijdehandste onder jullie natuurlijk: daarom juist.

-
easy
- Geregistreerd lid
Bericht
door easy » do 04 nov, 2004 21:05
Zweedse Ferrari