Er gaat niets boven Groningen...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Er gaat niets boven Groningen...
Lekker zeg, ik zit fijn te computeren, hoor ik geschreeuw buiten en 'bats', 'bats', 'bats', 'bats'... kijk naar buiten en zie nog net een fietser een vijfde spiegel van een wagen trappen verderop in de straat... dan is het wel klote dat je 2 hoog woont, want de linkerspiegel van de T16 hangt er dus ook naast... 
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
bertus06
- Geregistreerd lid
ja
fijne lui die groning, woon nu 7 jaar in het noorden (destijds op aandringen van me baas) en nog steeds noemen de buren en de rest van de wijk , kijk daar gaat die westerling , en dan te bedenken dat ik uit braband kom , kortom het leven in de noordelijke provincies is ongecompliceerd en rustig (jaren 50 idee) , enige trubbels zijn dat je minimaal 15 jaar nodig hebt voor de taal , de voordelen zijn legio , als je een hecht gezin hebt kan ik het je aanraden om hiereen te komen , en niet alleen voor de lucht maar ook voor de rust en de mensen die zijn over het algemeen hartstikke eerlijk , ik heb er tenminste geen spijt van
en wat die vandalen betreft , die zitten overal
mvg bert
fijne lui die groning, woon nu 7 jaar in het noorden (destijds op aandringen van me baas) en nog steeds noemen de buren en de rest van de wijk , kijk daar gaat die westerling , en dan te bedenken dat ik uit braband kom , kortom het leven in de noordelijke provincies is ongecompliceerd en rustig (jaren 50 idee) , enige trubbels zijn dat je minimaal 15 jaar nodig hebt voor de taal , de voordelen zijn legio , als je een hecht gezin hebt kan ik het je aanraden om hiereen te komen , en niet alleen voor de lucht maar ook voor de rust en de mensen die zijn over het algemeen hartstikke eerlijk , ik heb er tenminste geen spijt van
en wat die vandalen betreft , die zitten overal
mvg bert
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Echt klote voor je.....je zou ´m moeten volgen, en als hij op de 2e verdieping van het schoolgebouw zit, z´n fiets opvouwen...
Ik woon in zowat de breedste laan in Tilburg, en toch parkeert iedereen hier met 2 wielen op de stoep, omdat er veel schooljeugd langs komt fietsen....
Idd, vandalen zitten overal
Ik woon in zowat de breedste laan in Tilburg, en toch parkeert iedereen hier met 2 wielen op de stoep, omdat er veel schooljeugd langs komt fietsen....
Idd, vandalen zitten overal
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
verder geen schade hoop ik?
Sta zelf maar zelden met de rooie pijl in Antwerpen, juist om dit soort gein te voorkomen (als dat al ooit kan)
Ooit gehoord dat ze daar in sommige buurten zelfs de skirts er vanonder schroeven
Ben ik er wel eens mee, probeer ik toch wel regelmatig ff een blik naar beneden te werpen
Zou ik misschien beter niet kunnen doen, want wat kun je idd doen van 2 hoog???
Een luchtbux (en meer
) is in belgie overgens wel een stuk makkelijker te krijgen
De 99 van Pricipessa daarintegen blijkt een perfect stadskarretje, pretty low profile aan de buitenkant (voor de niet kenner toch) maar high end van binnen...
Sta zelf maar zelden met de rooie pijl in Antwerpen, juist om dit soort gein te voorkomen (als dat al ooit kan)
Ooit gehoord dat ze daar in sommige buurten zelfs de skirts er vanonder schroeven
Ben ik er wel eens mee, probeer ik toch wel regelmatig ff een blik naar beneden te werpen
Zou ik misschien beter niet kunnen doen, want wat kun je idd doen van 2 hoog???
Een luchtbux (en meer
De 99 van Pricipessa daarintegen blijkt een perfect stadskarretje, pretty low profile aan de buitenkant (voor de niet kenner toch) maar high end van binnen...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Verder geen schade, vandaag bij daglicht even bekeken en net terug van Maris... die hadden helaas alleen nog eentje staan met handbediende spiegels. Dus als iemand nog één heeft liggen...?
Doorgaans is het hier wel een rustige buurt, een enkele inbraak daargelaten. Dit is wel redelijk buitensporig wat dat betreft. Heb mijn telefoonnummer op de andere getroffen wagens achtergelaten, voor het geval mensen informatie willen. Maar ja, wat kun je er verder tegen doen he?
Doorgaans is het hier wel een rustige buurt, een enkele inbraak daargelaten. Dit is wel redelijk buitensporig wat dat betreft. Heb mijn telefoonnummer op de andere getroffen wagens achtergelaten, voor het geval mensen informatie willen. Maar ja, wat kun je er verder tegen doen he?
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
JanWessel
- Geregistreerd lid