Shell Ferrari Collectie

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

Shell Ferrari Collectie

Bericht door sjoerdk » za 29 sep, 2007 19:19

Bij deze even een vraagje met betrekking tot de huidige Shell Ferrari autootjes, bij het tanken van minimaal 30 liter V-Power kun je voor €2,- respectievelijk een F40, F430 Challenge, 250 GTO, FXX, 599 GTB Fiorano, 360 Challenge Stradale en een 575 GTC in schaal 1:38 met geluid krijgen.

Zijn er mensen die deze autootjes (uiteraard tegen betaling) kwijt willen of allicht willen kopen bij een tankbeurt?
Heb er inmiddels twee, maar m'n vader tankt tegenwoordig niet zo vaak meer bij de Shell.
Vandaag toevallig twee keer wezen tanken, alleen had de pomp nog maar 1 model, de F40.
Er stonden wel displays met alle modellen daarin, gevraagd of ze die ook verkochten: nee :(

Ik hoor het allicht wel!

Sjoerd

PS: Mijn interesse voor deze auto's komt voort uit het feit dat ik tot op heden bijna alle Shell Ferrari collecties compleet heb kunnen krijgen :)

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 29 sep, 2007 19:48

Had ´t iets eerder gezegd... :oops:
Gisteren nog volgegooid, en z´on autotje afgeslagen......
Ik rijd niet veel, dus de volgende tankbeurt kan nog een maandje duren :?
Hoe lang loopt de actie nog en welke modellen wil je nog hebben?
Als de actie nog loopt denk ik bij de volgende tankbeurt aan je :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 29 sep, 2007 19:57

Daantje schreef:Had ´t iets eerder gezegd... :oops:
Gisteren nog volgegooid, en z´on autotje afgeslagen......
Ik rijd niet veel, dus de volgende tankbeurt kan nog een maandje duren :?
Hoe lang loopt de actie nog en welke modellen wil je nog hebben?
De actie loopt nog t/m 31 oktober, ik zou graag nog de F430 Challenge, FXX, 599 GTB Fiorano, 360 Challenge Stradale en de 575 GTC willen hebben :oops:
Als de actie nog loopt denk ik bij de volgende tankbeurt aan je :wink:
Dat is heel aardig van je! :D :D

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 13 okt, 2007 23:23

Het lijkt erop dat ik de enige ben hier die v-power tankt, hopelijk krijg je de verzameling compleet....
Hij ligt hier in de kast, maar de F430 Challenge heb je nu ook :wink:
Eentje meer zal me nog wel lukken nog voor de actie is afgelopen...
hou je het lijstje up-to-date?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 14 okt, 2007 17:44

Hoi Daantje,

De verzameling is inmiddels compleet :oops: Mijn vader had nog lekker veel V-Power getankt en GJ (verde900) had er nog vier voor me meegenomen!

In iedergeval super bedankt dat je er nog aan gedacht hebt, en ik neem het modelletje natuurlijk graag van je over :wink:

Eentje voor in de kast en eentje als bewaarobject

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » zo 14 okt, 2007 20:50

Okee, omdat het topic zo leeg bleef dacht ik dat het er niet best uitzag, om de verzameling voor het eind van de maand compleet te krijgen...

Maar leuk voor je dat je compleet bent :D :thumbup:

Een tankbeurt zit er zeker nog in voor me deze maand, 2 euri is peanuts, dus zal er nog wel een bewaar exemplaar voor je bijkomen....

Ik kom nog wel eens in Delft, op bezoek (niet vaak genoeg) bij mijn oma in de Bieslandhof... dus postzegels hoeft het ook niet te kosten :wink:

Komt goed....

Plaats reactie