Ik dacht eerst dat het een grap was...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
doktorevil
Geregistreerd lid

Ik dacht eerst dat het een grap was...

Bericht door doktorevil » do 11 nov, 2004 16:29

... :shock: :shock:
nu.nl schreef:Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter LPF

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 13:07

ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.

Per fax bedreigde hij vrijdag zichzelf en Tweede-Kamerlid Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.

Moleveld deed namens de LPF aangifte van de bedreiging. Hij heeft daarmee volgens het Openbaar Ministerie een valse aangifte gedaan. De politie wil de kosten van die aangifte verhalen op Moleveld. De voorzitter heeft inmiddels bekend.

Onaangename verrassing

Het LPF-Tweede-Kamerlid Herben zegt blij te zijn met het snelle optreden van de politie. Hij noemt de bedreiging door de partijvoorzitter een "onaangename verrassing". Herben wil snel een vergadering van de LPF uitschrijven zodat de leden een nieuw bestuur kunnen benoemen. Het nieuwe bestuur krijgt de taak de partij te hervormen.

Voorzitter Moleveld had al eerder aangekondigd zijn functie neer te leggen. Hij trad aan het eind van de zomer aan toen de vorige voorzitter, Belder, moest aftreden. Hij bleek veroordeeld te zijn wegens fraude.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=439648&c=11

Gadver, dat men dat nog durft te doen. Lijkt wel een lagere school....ik mag toch hopen dat het niet waar is :roll:

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Re: Ik dacht eerst dat het een grap was...

Bericht door Moppersmurf » do 11 nov, 2004 17:02

En wat heeft dit met Saab te maken beste Trijn? Kijk, bij ernstige en opvallende zaken lijkt het me prima als de moderatoren ons als forummers de ruimte geven om ons hart te luchten over zaken die niets of weinig met Saab van doen hebben.
Maar om nou met regelmaat jouw commentaar op kranteberichten hier te posten.....dank je wel voor de moeite, maar laat dus maar. Daar zijn andere sites geschikt voor - ik las ergens iets over Elkajem o.i.d., is dat niets voor jou Trijn? :twisted:

Je liefhebbende Moppersmurf

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » do 11 nov, 2004 17:17

ongetwijfeld zal 1 van de (ex-) lpf leden een saab bezitten of zelfs dealer zijn? :)

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » do 11 nov, 2004 17:43

Bram Peper had/heeft een Saab, een rode, of course. Maar, effe denke, die was niet van de LPF toch? Daar was wat anders mee, ook een klucht...
Moppersmurf

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » do 11 nov, 2004 17:57

Mofosmurf schreef:En wat heeft dit met Saab te maken beste Trijn? Kijk, bij ernstige en opvallende zaken lijkt het me prima als de moderatoren ons als forummers de ruimte geven om ons hart te luchten over zaken die niets of weinig met Saab van doen hebben.

Je liefhebbende Mofosmurf
Dit topic staat in het juiste subforum nl, Niet Saab. Lijkt me dan wel duidelijk dat je hier geen Saab gerelateerde dingen gaat aantreffen.

Vreemde opmerking van iemand die het hier over het algemeen altijd over Opel heeft :?

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 11 nov, 2004 18:11

Inderdaad. Als je het niet interessant vind, hoef je niet te reageren. Dat is geen verplichting.

Ik vond het een tamelijke schok want ik verwacht van mensen in de kamer danwel regering dat ze weten wat ze doen. Teveel verwacht?

Ik hoop het niet.

Wat is 'Elkajem' ? Is dat hedendaags nederlands?

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » do 11 nov, 2004 18:55

Het gaat om een bestuurslid van de LPF, deze zitten niet in de kamer of in de regering. Een bestuur wordt door de leden gekozen en, met alle respect voor de LPF en haar leden, daar zaten nogal wat vreemde lui bij plus dat niet alles op een even democratische manier ging. Maar je eigen fractievoorzitter gaan bedreigen :evil: :evil: dan ben je echt geflipt. MAar ja de LPF wilde een nieuwe politiek en die hebben ze gekregen ook :lol: :lol: :lol: :lol:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 11 nov, 2004 20:12

om eerlijk te zijn had ik niet anders verwacht...

er zijn in nederland een stelletje indioten aan de gang om de kloof tussen immigranten (specifiek moslims) en "autochtonen" te verwijden, en die zijn gebrand om elke opportuun middel te gebruiken op de golven van de daad van een paar andere extremisten.

ik dacht dat mensen wel wat van geschiedenis haden geleerd.. maar goed.. ik denk wel meer teveel..

kortom : te belachelijk voor woorden, maar ik sta er niet van verbaasd dat het (is) gebeurd, gezien de huidige (welhaast) explosieve situatie en het (politieke) belang van een paar mensen om dat verder te doen groeien.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » do 11 nov, 2004 22:42

in de vs loopt ook nog zo,n zelfde idioot............g boes of zoiets? :evil:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » vr 12 nov, 2004 1:10

MISTY schreef:in de vs loopt ook nog zo,n zelfde idioot............g boes of zoiets? :evil:
Je bent blijkbaar een man met wereldkennis :lol:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 13 nov, 2004 4:06

Pas op Marc! Straks gaat ie nog naast z'n schoenen lopen!

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » zo 14 nov, 2004 14:29

deed ik toch al! :lol: :lol:

Plaats reactie