Brandblusser bij de Makro?
-
Menno
- Geregistreerd lid
Brandblusser bij de Makro?
Is er toevallig iemand die regelmatig langs de Makro gaat en een brandblusser voor me op kan pikken? Ik zag dat ze er eentje hebben voor 15 euro ex. en ik wil bij sommige werkzaamheden (motor aanzetten om te kijken of de carb nog steeds lekt en zulke ontvlambare acties
) eigenlijk wel zo'n ding bij de hand.
-
Oosthoek
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid
Tjezus gasten, weet ik het
(en de site van de Makro is me te klant-onvriendelijk): ik bladerde door zo'n blaadje en zag het staan. Vast helemaal de verkeerde blusser, maar liever iets dan niets, leek me zo. Wellicht heeft de Halfords een andere optie, maar vast niet voor dit geld. Enne, als het erop aankomt maakt de opruimmoeite me niet zoveel uit, eerlijk gezegd. Iemand dichterbij dan Desmond?
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid
OK, je bent flink aan het klussen geweest, start de motor en Vlammm! je motorruimte staat in de fik en je vraagt je af of en wanneer de tank gaat; heb je dan toevallig iets liggen wat de brand blust, ren je naar de winkel voor iets wat blust zonder nare gevolgen of heb je het juiste goedje bij je? SF'ers kennende: "dan heb ik het juiste goedje bij de hand". Nah, zo gecoordineerd ben ik helaas niet: dan maar iets dat gewoon blust...
Ja: koop dus direct iets dat blust en vriendelijk is voor je motorcomponenten, zo simpel is het eigenlijk wel...
Ja: koop dus direct iets dat blust en vriendelijk is voor je motorcomponenten, zo simpel is het eigenlijk wel...
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
sb129h
- Donateur (2x)

Ding bij de Makro in de winstpakkeraanbieding is een Elro poederblusser van 6kg. Kost 15 ex. Verder in de folder ook nog een co2-blusser van 2 kg (84 ex) of een schuimblusser van 6 liter (58 ex).
Een poederblusser is alleen handig voor als je echt niks anders hebt... En dan moet je volgens mij nog een getraind firefighter zijn om doeltreffend met zo'n blusser om te kunnen gaan.
Een poederblusser is alleen handig voor als je echt niks anders hebt... En dan moet je volgens mij nog een getraind firefighter zijn om doeltreffend met zo'n blusser om te kunnen gaan.