eindelijk weer on line

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
maxim400
Geregistreerd lid

eindelijk weer on line

Bericht door maxim400 » do 01 nov, 2007 1:33

vandaag doet ie het weer
die klojo's van HetNet kunnen HetNiet....helaas
begin juli ben ik gebeld door een verkoper van HetNet met een aanbieding; voor het zelfde geld 12 maanden 4Mb ipv 1,5Mb
dus ik zeg tegen die gast, nou helaas voor u heb ik daar GEEN interesse in, eind oktober loopt mijn contract met u af en dan wil ik gaan kijken naar internet plus bellen, en dat kan dan bij Het Net zijn of bij iemand anders, dus ga ik nu geen nieuw contract afsluiten
de week daarop krijg ik een brief van de KPN: uw provider heeft opdracht gegeven om de snelheid te verhogen......
dus ik bellen, KPN kon de snelheid wel weer terug zetten naar 1,5Mb maar HetNet kon de nieuwe contract einddatum er niet uithalen
na diverse telefoontjes (want op mails reageren ze al helemaal niet) kwam er dan iemand op het idee om eind september het signaal er maar helemaal af te gooien, dat bleek tenminste uit de brief van KPN die ik kreeg
weer bellen, hallo daar heb ik toch ook niet om gevraagd, ik wil gewoon mijn contract netjes uitdienen en dan een keuze maken
nee sorry meneer maar ik kan die afsluiting niet meer anuleren maar als u belt als het signaal er af is dan kan ik hem voor u reanimeren
dus 2 oktober, geen signaal, ik weer bellen, ja wordt geregeld meneer, binnen 4 dagen heeft u weer signaal
ik blij, net op tijd voor een belangrijke migratie op de zaak, kan ik gelukkig mijn VPN weer gebruiken in het conversie weekeind
voor de zekerheid, vrijdagmiddag nog even bellen
ja meneer ik zie dat mijn collega die reanimatie heeft aangevraagd maar die is afgewezen??? OH,,,,,fijn dat u dat laat weten, en als ik nu niet had gebeld??? ja maar ik kan het voor u in orde maken
uiteindelijk kon hij na het weekeinde dus nog steeds niks in orde maken
ja wel als ik een nieuw contract voor minimaal 12 maanden afsloot
nou goed hoor, als het dan zo moet, dan moet het maar zo, dan maar een nieuw contract
MAAR WEL BIJ EEN ANDERE PROVIDER, DAN WACHT IK NOG WEL WAT LANGER, MAAR ZO PAK JE MIJ MAAR EEN KEER
witheet was ik, ik kon hem wel door de telefoon heen trekken
dus vanaf vandaag weer terug op de digitale snelweg, ook thuis :D

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 01 nov, 2007 9:33

Oh dat is zoooooooo ergelijk!

Zolang het allemaal werkt is het vaak wel prima, maar oh wee als je iets wilt wijzigen.... (verhuizen ofzo :roll: )

Thisafternoon
Geregistreerd lid

Bericht door Thisafternoon » do 01 nov, 2007 12:00

Ik ben serieus gestopt met me hieraan te ergeren. Ik heb een tweetal ervaringen gehad die vergelijkbaar waren, waarbij ik ook tegen een telefoniste liep te schelden, brieven heb geschreven, woest was ik.

Dit is zo ontzettend frustrerend en leidt vaak tot niets, je hebt uiteindelijk echt alleen jezelf ermee.

Afgelopen februari heb ik in mn nieuwe huis pas internet gekregen, dat duurde geloof ik bijna 2 maanden. Iets met een wijkkastje dat niet goed was ingesteld... Maar vanaf t begin heb ik dat geaccepteerd en geprobeerd aan de juiste lijntjes te trekken, meer kun je simpelweg niet doen.

Na alles een keer uitgelegd te hebben, waarbij het knp helemaal duidelijk was, werd ik doorverbonden met een telefoniste die een monteur zou regelen. Zij wist weer helemaaaaal niets, liep een lijst af met standaard vragen... dan ben je voor je gevoel weer terug bij af, en kun je heel boos worden, maar dat kun je ook niet doen :) (echt...)

Escaleren, brieven schrijven, schelden, analyseren, het heeft allemaal totaal geen zin. Verhuizen naar een andere provider lijkt leuk, maar ze zijn allemaal even erg, dwz eilandjes die geen idee hebben wat er allemaal gebeurt in het bedrijf en doorverbinden als t buiten hun macht ligt.

Ik blijf maar wel bij KPN, omdat zij die wijkkastjes beheren. Als je bij een andere provider gaat en er blijkt iets niet juist te zijn met zo'n kastje, ben je zo weer 6 weken verder. Eigenlijk schandalig, maar dit is niet de tijd van statements maken.

Maar fijn dat je weer internet hebt ;)

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » do 01 nov, 2007 15:38

Heel frustrerend idd, ik heb iets soortgelijks meegemaakt een aantal jaren terug.
KPN wil nog wel eens schikken als je kan aantonen dat je schade geleden heeft als gevolg van verkeerd handelen, je kan altijd een poging wagen.
Een consumentenbond of programma inschakelen wil achteraf ook nog wel eens een stok achter de deur zijn.
Iig goed dat je weer on-line kan zijn!
Cornell

Plaats reactie