die klojo's van HetNet kunnen HetNiet....helaas
begin juli ben ik gebeld door een verkoper van HetNet met een aanbieding; voor het zelfde geld 12 maanden 4Mb ipv 1,5Mb
dus ik zeg tegen die gast, nou helaas voor u heb ik daar GEEN interesse in, eind oktober loopt mijn contract met u af en dan wil ik gaan kijken naar internet plus bellen, en dat kan dan bij Het Net zijn of bij iemand anders, dus ga ik nu geen nieuw contract afsluiten
de week daarop krijg ik een brief van de KPN: uw provider heeft opdracht gegeven om de snelheid te verhogen......
dus ik bellen, KPN kon de snelheid wel weer terug zetten naar 1,5Mb maar HetNet kon de nieuwe contract einddatum er niet uithalen
na diverse telefoontjes (want op mails reageren ze al helemaal niet) kwam er dan iemand op het idee om eind september het signaal er maar helemaal af te gooien, dat bleek tenminste uit de brief van KPN die ik kreeg
weer bellen, hallo daar heb ik toch ook niet om gevraagd, ik wil gewoon mijn contract netjes uitdienen en dan een keuze maken
nee sorry meneer maar ik kan die afsluiting niet meer anuleren maar als u belt als het signaal er af is dan kan ik hem voor u reanimeren
dus 2 oktober, geen signaal, ik weer bellen, ja wordt geregeld meneer, binnen 4 dagen heeft u weer signaal
ik blij, net op tijd voor een belangrijke migratie op de zaak, kan ik gelukkig mijn VPN weer gebruiken in het conversie weekeind
voor de zekerheid, vrijdagmiddag nog even bellen
ja meneer ik zie dat mijn collega die reanimatie heeft aangevraagd maar die is afgewezen??? OH,,,,,fijn dat u dat laat weten, en als ik nu niet had gebeld??? ja maar ik kan het voor u in orde maken
uiteindelijk kon hij na het weekeinde dus nog steeds niks in orde maken
ja wel als ik een nieuw contract voor minimaal 12 maanden afsloot
nou goed hoor, als het dan zo moet, dan moet het maar zo, dan maar een nieuw contract
MAAR WEL BIJ EEN ANDERE PROVIDER, DAN WACHT IK NOG WEL WAT LANGER, MAAR ZO PAK JE MIJ MAAR EEN KEER
witheet was ik, ik kon hem wel door de telefoon heen trekken
dus vanaf vandaag weer terug op de digitale snelweg, ook thuis