thank you Saab,
Geplaatst: do 01 nov, 2007 23:18
Toch wel een beetje Saab,
In 2008 ook leverbaar in de Zweedse Amerikaan cadillac, de AWD van Saab;
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=44691
De aankoop van Saab door GM begint voor het concern duidelijk zijn vruchten af te werpen door de innovaties van het Zweedse Saab, overname van turbo-kennis en nu de ontwikkelde AWD.
Alleen erg jammer voor cadillac dat die auto's in Europa niet erg gewild zijn.
In 2008 ook leverbaar in de Zweedse Amerikaan cadillac, de AWD van Saab;
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=44691
De aankoop van Saab door GM begint voor het concern duidelijk zijn vruchten af te werpen door de innovaties van het Zweedse Saab, overname van turbo-kennis en nu de ontwikkelde AWD.
Alleen erg jammer voor cadillac dat die auto's in Europa niet erg gewild zijn.