Oldtimer hommeles bij de oosterburen
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Idd. zat er in.. maar..
Den meisten Dreck hingegen bekommt die Innenstadt aus dem Osten. "50, zeitweise 80 Prozent allen Drecks sind Importe. Vieles aus alten polnischen Kraftwerken", sagt Breitenkamp. Gerade berät darüber eine deutsch-polnische Kommission, Beisitzer sind Sachsen und Berlin. Wenn sie in zwei Jahren erste Ergebnisse vorlegt, sind die Oldtimer bereits aus Berlins City verbannt. Nach einhelliger Ansicht Betroffener als Bauernopfer. Denn für Motorräder und -roller gelten die strengen Regeln ab 2008 nicht.
Dat is dan weer jammer.
Den meisten Dreck hingegen bekommt die Innenstadt aus dem Osten. "50, zeitweise 80 Prozent allen Drecks sind Importe. Vieles aus alten polnischen Kraftwerken", sagt Breitenkamp. Gerade berät darüber eine deutsch-polnische Kommission, Beisitzer sind Sachsen und Berlin. Wenn sie in zwei Jahren erste Ergebnisse vorlegt, sind die Oldtimer bereits aus Berlins City verbannt. Nach einhelliger Ansicht Betroffener als Bauernopfer. Denn für Motorräder und -roller gelten die strengen Regeln ab 2008 nicht.
Dat is dan weer jammer.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Den Haag is ook al met iets bezeg... vorstelijke slooppremie's! MENNO!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dat is in Zweden ook gebeurd, heb ik mij laten vertellen.waxle schreef:Den Haag is ook al met iets bezeg... vorstelijke slooppremie's! MENNO!
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
tja, anders smijt je toch geen nette set rood leer voor de c900 in de pers lijkt me....taaffert schreef:Dat is in Zweden ook gebeurd, heb ik mij laten vertellen.waxle schreef:Den Haag is ook al met iets bezeg... vorstelijke slooppremie's! MENNO!
ik denk niet dat ik er ooit nog overheen kom.....
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Wat denk je van mij.dasdaas schreef:tja, anders smijt je toch geen nette set rood leer voor de c900 in de pers lijkt me....
![]()
ik denk niet dat ik er ooit nog overheen kom.....
Had er graag de slooppremie voor betaald, was het nog waard, laat staan in wat voor auto het heeft gezeten.
Ik las wel een lege om de rechte buis heenbaszwolle schreef:ongeregeld KATje onder onze saabjes tzt?
Of zouden ze een viergastester bij binnenrijden van de stad plaatsen?
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Lees dit maar eens.
Ja dus.
jonatas 900s schreef:Wel handig om te weten...
http://www.umwelt-plakette.de/fahrzeuge ... 182c3f380b
Ja dus.
-
op
- Donateur (4x)

-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
hmm dat is zuur ... nou ja dan maar zo'n placket halen? ik heb het zojuist gelezen maar ik snap er eigenlijk nog vrij weinig van, mijn Duits is niet slecht maar volgens mij kan iedereen gewoon zo'n ding halen en ik zie ook weer iets over het Abgas Untersuch wat je dan moet doen... een hoop onduidelijkheden maar ik ga me er maar niet al te druk om maken denk ik zo ... vrolijk kerstfeest jongens