Volvo 850T5 JT-SG-40 gestolen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
ervani
Geregistreerd lid

Volvo 850T5 JT-SG-40 gestolen

Bericht door ervani » za 15 dec, 2007 17:34

Even een link naar het Volvo850 forum ivm diefstal van een 850T5
Blauw
Estate
JT-SG-40

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23279.0

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 16 dec, 2007 0:59

en nu moeten we treurig zijn, is juist een zegen voor de eigenaar, kan hij eindelijk een Saab kopen. Ik heb gisteren bij Nieuw Vennep nog een volvo vernederd, was erg leuk!! Ik moest er overigens wel veel moeite voor doen.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 16 dec, 2007 3:23

edit: was idd beetje overdreven

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 16 dec, 2007 10:20

Sorry hoor, maar wat voor een zin heeft het om hier te posten dat er ergens in Nederland een auto van iemand is gestolen? Maar goed als jij nog niet bij de H van humor bent in de dikke van Dale dan hierbij mijn bijna welgemeende excuses.

Als we dan toch bezig zijn, kijk dan ook even uit naar de volgende auto, die is namelijk ook gestolen

Opel Kadet Cabrio ZB02VG

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » zo 16 dec, 2007 11:40

MXL schreef:en nu moeten we treurig zijn, is juist een zegen voor de eigenaar, kan hij eindelijk een Saab kopen. Ik heb gisteren bij Nieuw Vennep nog een volvo vernederd, was erg leuk!! Ik moest er overigens wel veel moeite voor doen.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :withstupid:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 16 dec, 2007 12:26

MXL schreef:en nu moeten we treurig zijn, is juist een zegen voor de eigenaar, kan hij eindelijk een Saab kopen. Ik heb gisteren bij Nieuw Vennep nog een volvo vernederd, was erg leuk!! Ik moest er overigens wel veel moeite voor doen.
:lol:

Ik sluit me verder aan bij wat MXL te melden had, het lijkt me niet de bedoeling dat er ineens van allerhande fora gestolen voertuigen hier vermeld gaan worden.
Bij Injectie een tijdje geleden, toen er een SAAB op de zaak gestoen was, das logisch dat ie hier staat. Maar een V*lv*... Het is rot voor de eigenaar en ik hoop ook dat ie snel en in een stuk teruggevonden wordt, maar ik denk dat het meer kans van slagen heeft wanneer dit op http://www.gestolenauto.nl/ vermeld wordt en niet hier. Vervuiling weet je wel.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 16 dec, 2007 12:39

taaffert schreef:
:lol:

Ik sluit me verder aan bij wat MXL te melden had, het lijkt me niet de bedoeling dat er ineens van allerhande fora gestolen voertuigen hier vermeld gaan worden.
Bij Injectie een tijdje geleden, toen er een SAAB op de zaak gestoen was, das logisch dat ie hier staat. Maar een V*lv*... Het is rot voor de eigenaar en ik hoop ook dat ie snel en in een stuk teruggevonden wordt, maar ik denk dat het meer kans van slagen heeft wanneer dit op http://www.gestolenauto.nl/ vermeld wordt en niet hier. Vervuiling weet je wel.
Overigens heeft diezelfde injectie ook eens een auto van een ander merk hier geplaatst als gestolen...
Maar goed, ik kan me verder wel vinden in je betoog. :wink:

Op www.gestolenauto.nl vind je trouwens geen Saab's :)

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 16 dec, 2007 13:20

MXL schreef:en nu moeten we treurig zijn, is juist een zegen voor de eigenaar, kan hij eindelijk een Saab kopen...
Hopelijk was hij hiertegen verzekerd, dan mag hij blij zijn dat hij er van af is...
:D :D (voor de duidelijkheid...)

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » zo 16 dec, 2007 15:50

Gaat wel beetje erg ver hé, gestolen Volvo's op een Saab forum gaan melden :roll:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 16 dec, 2007 16:33

Gaat wat ver inderdaad..

(net als het Citroën-topic elders..)

Sander

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 16 dec, 2007 17:09

Sander schreef:(net als het Citroën-topic elders..)
Sander
Hoho, daar ben ik het niet mee eens. Die topic had al bij opening een impliciete uitnodiging om off-topic te gaan, omdat in de titel al gebeld werd dat hij bij een citroen dealer was ingeruild. Het gesprek kwam zo op citroën, zo kan het in een gesprek IRL ook lopen... dat noem ik organisch off topic gaan... Op een SAAB forum een topic openen over een gestolen Vulva daarentegen is net zoiets als tegen bij een supportersvereniging van een voetbalclub over tupperware beginnen. Maar dat weer is eigen aan onze Ervani, altijd bruggen willen slaan. Maar aangezien hij het in de Niet-Saab sectie deed, is geen zonde tegen Forum etiquette. Of iemand erop zit te wachten is een tweede, maar dan negeer je zo'n topic gewoon, en zakt het vanzelf uit de actualiteit weg... Als iedereen erop blijft reageren, on-topic of niet, blijft het een hot-topic. Dusssss. Om volledig off topic te blijven, ik ga zo maar eens even een fijne p**pluier verschonen... :lol:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » zo 16 dec, 2007 17:19

Agh het staat ook in het hoofdstuk Niet Saab.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 16 dec, 2007 17:24

ArjenH schreef:Gaat wel beetje erg ver hé, gestolen Volvo's op een Saab forum gaan melden :roll:
Sander schreef:Gaat wat ver inderdaad..
(net als het Citroën-topic elders..)
Sander
Zijn we niet een beetje aan het overreageren hier? Gaat het over een Volvo en we staan allemaal op onze achterste benen... :? Nog niet zo lang geleden was er een topic over de inbraak in iemands Peugeot. Toen werd er ook niet geroepen dat Peugeots hier niet thuis horen... De categorie 'Niet Saab' heet niet voor niets zo :!:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 16 dec, 2007 18:14

Ach ik vind het wat ver gaan, maar vind het verder niet verkeerd hoor ;) Als we maar niet bij elke gestolen auto hier op het forum er een heel topic aan gaan spenderen (opspelende gedachte: moet er een subforum "Gestolen Saabs" en/of "Gestolen auto's" komen?).

Het Citroën topic volg ik overigens met plezier, ook prachtige auto's. Misschien moet ik het naar de koffietafel of niet-Saab verplaatsen. Puur forumtechnisch gezien staat het nu niet namelijk meer op de goede plek ;)

Sander

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 16 dec, 2007 18:17

Ik vind het geen probleem dat dit hier gemeld wordt. Het is een kleine moeite om even op te letten.

Plaats reactie