Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » za 22 dec, 2007 17:10
Ik zag deze auto toevallig in het echt en ik moet zeggen dit is toch gaaf?!!!
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4761428
ps. op de site van het aangeboden bedrijf zelf (off. dealer -pluspuntje!) staat de auto voor 4000 Euro meer, kun je nagaan wat voor marges er op zitten (ik weet ook wel dat dat moet om een dergelijk bedrijf draaiende te houden, maar toch).

(waarom werkt deze link niet?)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 22 dec, 2007 17:18
Super gave auto, extreem snel, luxe en comfortabel te gelijk, echt een geweldige auto!

-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » za 22 dec, 2007 17:49
en die km. stand!
hoe kun jij nou wel die foto weergeven?!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » za 22 dec, 2007 17:50
Is wel errug weinig mee gereden he
Ondanks dat het een Volksproduct is, is dit wel gaaf.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 22 dec, 2007 17:54
andersson schreef:en die km. stand!
hoe kun jij nou wel die foto weergeven?!
Die is verbazingwekkend!

(Klopt wel lijkt me, als je naar de staat van de bekleding kijkt).
Heel simpel: Rechtermuisknop op de foto geklikt en het linkje gekopiëerd.
Trouwens, de nieuwe RS6 is helemaal een kanon, 580 pk en 650 Nm (dat laatste bij slechts 1.500 tpm!).
-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » za 22 dec, 2007 17:57
taaffert schreef:Is wel errug weinig mee gereden he
Ondanks dat het een Volksproduct is, is dit wel gaaf.
Heerlijk weinig mee gereden idd, de prestaties van een moderne Porsche 911 en Audi is m.i. niet te zien als volksproduct
-
glasshead
- Geregistreerd lid
Bericht
door glasshead » za 22 dec, 2007 18:04
Zo eentje zie ik hier vaak passeren en me gisteren naast een nieuwe bmw M5 geparkeerd

Op zo'n moment zou'k me toch wel willen vergissen van wagen bij het terugkeren

-
rudolphw
- Geregistreerd lid
Bericht
door rudolphw » za 22 dec, 2007 19:26
andersson schreef:Ik zag deze auto toevallig in het echt en ik moet zeggen dit is toch gaaf?!!!
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4761428
ps. op de site van het aangeboden bedrijf zelf (off. dealer -pluspuntje!) staat de auto voor 4000 Euro meer, kun je nagaan wat voor marges er op zitten (ik weet ook wel dat dat moet om een dergelijk bedrijf draaiende te houden, maar toch).

(waarom werkt deze link niet?)
Inderdaad een indrukwekkende auto ..................zit echter ook een schaduwkant aan het bezit van speciaal dit type auto..............criminelen hebben er een buitengewone belangstelling voor.........de Audi's RS 6 en RS 4 worden vaak gestolen, net zoals destijds de X5 van BMW; waarvan uiteindelijk 1 op 3-4 auto's werden gestolen (statistiek)..................soms met bedreiging/geweld/woninginbraak..............vaak op bestelling van Oost-Europese criminelen/maffia............worden meestal niet meer teruggevonden..............is een onopvallende maar supersnelle (vlucht)-auto !!!???
Groetjes, Ruud
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 22 dec, 2007 19:39
goed verzekeren dus
-
michiel
- Donateur (2x)

Bericht
door michiel » za 22 dec, 2007 19:54
Heb eens met een RS6 gereden, echt fantastisch!
Een collega van me had een Audi A6 Allroad, die tijdens wintersport (meen in Tsjechië) op de eerste dag al werd gestolen.
Dus inderdaad goed verzekeren.
-
rudolphw
- Geregistreerd lid
Bericht
door rudolphw » za 22 dec, 2007 20:00
michiel schreef:Heb eens met een RS6 gereden, echt fantastisch!
Een collega van me had een Audi A6 Allroad, die tijdens wintersport (meen in Tsjechië) op de eerste dag al werd gestolen.
All-risk verzekeringspremie is gigantisch...........hiervan kan je alleen al een jaar lang een 900 Classic rijden + jaar gratis benzine voor de nieuwste Saab........overigens zijn verzekeringsmaatschappijen geen filantropische instellingen en stijgt de premie na 1e diefstal alras............
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 22 dec, 2007 20:12
rudolphw schreef:michiel schreef:Heb eens met een RS6 gereden, echt fantastisch!
All-risk verzekeringspremie is gigantisch...........hiervan kan je alleen al een jaar lang een 900 Classic rijden + jaar gratis benzine voor de nieuwste Saab........overigens zijn verzekeringsmaatschappijen geen filantropische instellingen en stijgt de premie na 1e diefstal alras............
> € 500,-- p/mnd al snel
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » za 22 dec, 2007 20:54
Super mooie auto!
sjoerdk schreef:Trouwens, de nieuwe RS6 is helemaal een kanon, 580 pk en 650 Nm (dat laatste bij slechts 1.500 tpm!).
Ik vind de nieuwe S6 toch mooier, lijkt me ook wat prettiger in het dagelijks gebruik omdat ie wat minder extreem is. En die led-lampjes natuurlijk....
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » za 22 dec, 2007 20:55
Die LED-zooi van Audi vind ik ontzettend lelijk. Het ziet er vreselijk lomp uit.
-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » za 22 dec, 2007 20:58
Henk-Jan schreef:Die LED-zooi van Audi vind ik ontzettend lelijk. Het ziet er vreselijk lomp uit.
ik vind dat prachtig..en velen met mij overigens