Iets gekocht in Parijs?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Iets gekocht in Parijs?
Wij gaan zondag een set 16" aero's ophalen in Parijs (F); in één dag op en neer. Mocht iemand daar ook net iets gekocht hebben wat wij kunnen meebrengen, dan graag een PB.
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Geen antwoord op je vraag
, maar desondanks: ik zit in Parijs en kom a.s. zaterdag even naar Nederland. Ik weet natuurlijk niet wat voor afspraken je hebt gemaakt, maar als je wil (en de wielen liggen in 75) kan ik de wielen ook wel voor je meenemen, dat scheelt je in principe weer een rit naar Frankrijk.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
wouterve
- Geregistreerd lid
www.albert.nlaZuL2001 schreef:Als jij dan voor wat verse croissants kunt zorgen voor het ontbijt van zaterdag. Doe maar voor 5 man, mag je mee ontbijten.wouterve schreef:ik zit in Parijs en kom a.s. zaterdag even naar Nederland.
Jos, jij ook nog wat ?
Zo, en toen lagen de velgen ineens hier op de cour:

Morgen op transport naar Nederland!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Komt ie nu mee...aZuL2001 schreef:Als jij dan voor wat verse croissants kunt zorgen voor het ontbijt van zaterdag. Doe maar voor 5 man, mag je mee ontbijten.wouterve schreef:ik zit in Parijs en kom a.s. zaterdag even naar Nederland.
Jos, jij ook nog wat ?
Eeeeh, een leuk jurkje voor Mme Fricandelle??
Weet ik verdorie niet meer hoe dat leuke winkeltje ook al weer heette, la fayette of zoiets... NAh, dat vindt ie toch niet meer op tijd.
-
Ewout
- Donateur (5x)