Vind ik persoonlijk SUV's de limit; dit is way over the top (mijn mening)
Het kan altijd ranziger...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Het kan altijd ranziger...
Voor wie veel (te veel) geld heeft en ook nog graag airmiles spaart bij SHELL, read this: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8128.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Gemballa staat altijd garant voor een hoog proletengehalte. Hoe fout kan fout zijn? Der Ferdinand zou uit het graf herrijzen om dit ding persoonlijk door de shredder te halen. Als je een 911 zonodig wilt tunen/pimpen ga dan naar RUF, daar weten ze hoe het moet.
Overigens geldt wat mij betreft voor de 911: hoe ouder hoe mooier, mits origineel en onverprutst. Vind persoonlijk die gladde neus van een paar jaar terug (dat was idd geloof ik de 996) het minst, een 911 hoort gewoon een pelikaanbek te hebben. Wat mij betreft de beste sportwagen aller tijden. Zoals de Corvette in Amerika als icoon geldt, zo is de 911 dat voor Europa. De Engelsen en Italianen hebben in het verleden natuurlijk ook prachtige auto's ontworpen, maar die zijn kwalitatief veruit inferieur aan de 911. Een 911 kun je elke dag inzetten in woon/werkverkeer en in het weekend mee gummen op het circuit.
Overigens geldt wat mij betreft voor de 911: hoe ouder hoe mooier, mits origineel en onverprutst. Vind persoonlijk die gladde neus van een paar jaar terug (dat was idd geloof ik de 996) het minst, een 911 hoort gewoon een pelikaanbek te hebben. Wat mij betreft de beste sportwagen aller tijden. Zoals de Corvette in Amerika als icoon geldt, zo is de 911 dat voor Europa. De Engelsen en Italianen hebben in het verleden natuurlijk ook prachtige auto's ontworpen, maar die zijn kwalitatief veruit inferieur aan de 911. Een 911 kun je elke dag inzetten in woon/werkverkeer en in het weekend mee gummen op het circuit.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid