Nou dat moet de uitvinder van dit ding gedacht hebben. Check dit:

Het is dat Telsell niet meer bestaat, want dit had ik echt iets voor hen gevonden.
Hier het artikel: http://www.topgear.com/content/news/stories/2566/

deze kon ik nog niet wat ook goed werk is aluminiumfolie en op het uitlaatspruitstuk desnoods met een stukje ijzerdraad vast zetten duurt bijna twee keer zo lang als in de oven!De Flok schreef:Soms krijg je best honger als je in de file staat. Wat is dan lekkerder dan een versgebakken hamburgertje?
Nou dat moet de uitvinder van dit ding gedacht hebben. Check dit:
Het is dat Telsell niet meer bestaat, want dit had ik echt iets voor hen gevonden.
Hier het artikel: http://www.topgear.com/content/news/stories/2566/
Serieus ooit geprobeerd??tanisha schreef:deze kon ik nog niet wat ook goed werk is aluminiumfolie en op het uitlaatspruitstuk desnoods met een stukje ijzerdraad vast zetten duurt bijna twee keer zo lang als in de oven!
maar zorgt wel voor vemaak onderweg en smaakt niet slecht!
Ja tuurlijk waarom niet ik zag het op tv bij een programma over Australië dat scheelde weer een ongezonde snackbarTool schreef:Serieus ooit geprobeerd??tanisha schreef:deze kon ik nog niet wat ook goed werk is aluminiumfolie en op het uitlaatspruitstuk desnoods met een stukje ijzerdraad vast zetten duurt bijna twee keer zo lang als in de oven!
Top Gear heeft het ook ooit gedaan. Met complete kant en klaar maaltijden. Kijken welke auto hiervoor het beste geschikt was.tanisha schreef:Ja tuurlijk waarom niet ik zag het op tv bij een programma over Australië dat scheelde weer een ongezonde snackbarTool schreef:Serieus ooit geprobeerd??tanisha schreef:deze kon ik nog niet wat ook goed werk is aluminiumfolie en op het uitlaatspruitstuk desnoods met een stukje ijzerdraad vast zetten duurt bijna twee keer zo lang als in de oven!
ja die had ik dus ook en dat gaat nog goed ook en een bekijks dat je hebt!Injectie schreef:Top Gear heeft het ook ooit gedaan. Met complete kant en klaar maaltijden. Kijken welke auto hiervoor het beste geschikt was.tanisha schreef:Ja tuurlijk waarom niet ik zag het op tv bij een programma over Australië dat scheelde weer een ongezonde snackbarTool schreef: Serieus ooit geprobeerd??