Hallo,
Mijn vader en ik hebben het idee om hier aan mee te gaan doen. Dit is een rally die start in Leeuwarden en finished in Groningen acht dagen later. De rally gaat via o.a. Berlijn, Gdansk, Kaunas, Riga, Tallinn, St. Petersburg, Helsinki, Turku, Stockholm, Kopenhagen en de finish is dus in Groningen
Voor meer info:
KLIK
We willen in de klasse tot en met 1980 gaan rijden, met een Saab! (natuurlijk)
Hebben jullie ideeën en suggesties qua model en type auto?
Zelf dacht ik aan een 99 of een hele vroege 900.
Otto
Top of Holland Nordconnect challenge 2008
-
Otto
- Donateur

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Otto
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wauw, SUPER gaaf idee. Ik zou zeker graag mee willen doen maar op dit moment ligt zoiets nog even buiten budget. Ik zou dan gaan voor een 99 met H-motor, vanwege de betrouwbaarheid. Een '79er 900 is moeilijk te vinden trouwens denk ik.
Als je echt in stijl wilt gaan en je wilt ook aan een latere klasse meedoen koop je een 900 met toppola
Wat overigens het brandstofverbruik aanzienlijk zal doen stijgen
Vanwaar trouwens dat men dit een 'rally' noemt? Ik neem aan dat het gewoon over de weg gaat, of niet?
succes alvast!
groeten lennard
Als je echt in stijl wilt gaan en je wilt ook aan een latere klasse meedoen koop je een 900 met toppola
Vanwaar trouwens dat men dit een 'rally' noemt? Ik neem aan dat het gewoon over de weg gaat, of niet?
succes alvast!
groeten lennard
-
Otto
- Donateur

Zijn 99ers van voor '80 met een H-motor te vinden? Want ik zat ook al aan de betrouwbaarheid van het andere blok te denken. Of je moet em laten reviserenSapphire schreef:...Ik zou dan gaan voor een 99 met H-motor, vanwege de betrouwbaarheid. Een '79er 900 is moeilijk te vinden trouwens denk ik.
Als je echt in stijl wilt gaan en je wilt ook aan een latere klasse meedoen koop je een 900 met toppola![]()
Een toppola is ook top, scheelt hotel kosten
Otto
-
marq101
- Geregistreerd lid
Jelger is net terug uit Moskou met zijn 99 cc met B blok...op gas. Geen vonk verkeerd....alleen een kuil in de weg was te diep waardoor er wat brak maar dat een 900 eerder overkomen. Dus met een gezond B blok is er niets aan de handOtto schreef:
Zijn 99ers van voor '80 met een H-motor te vinden? Want ik zat ook al aan de betrouwbaarheid van het andere blok te denken. Of je moet em laten reviseren![]()
Een toppola is ook top, scheelt hotel kosten![]()
Otto