Radardetectoren
-
bram
- Geregistreerd lid
Radardetectoren
Vanaf 1 januari verboden!!!
jammer, vanaf dan weer beter opletten op de vangrail!
Wat vinden jullie van dit feit?
Misschien iets voor een POLL
jammer, vanaf dan weer beter opletten op de vangrail!
Wat vinden jullie van dit feit?
Misschien iets voor een POLL
-
Hanm
- Lid van verdienste
Re: Radardetectoren
Ik moet het eerst nog zien, het zou al zo vaak verboden worden...
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Het enige doel om de radardetectoren te verbieden is het feit dat de inkomsten terug lopen van de schatkist.
Het gaat niet om de veiligheid op de wegen, milieu en dat soort zaken.
Maar puur dus om de inkomsten.

Het gaat niet om de veiligheid op de wegen, milieu en dat soort zaken.
Maar puur dus om de inkomsten.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Tja, al die snelheidscontroles in Nederland. Als autoliefhebbers kunnen wij het erover eens zijn dat het gevoerde beleid wat betreft de snelheidscontroles niet het juiste is. Het vullen van de schatkist speelt hierbij inderdaad een grote rol. Operationele doelen worden, kijkend naar het huidige weggedrag in Nederland, niet gehaald.
Het verbieden van radardetectoren is echter niets anders dan een uitvloeisel van Europese regelgeving. Het tolerante Nederland was ongeveer de enige lidstaat waar het nog toegestaan was om een dergelijk apparaat te gebruiken. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat het ministerie van Verkeer en Waterstaat veel moeite heeft gestoken in het verdedigen van dit beleid tegenover de andere lidstaten. En dus was eventuele discussie hier in Nederland tevergeefs. Jammer..
Het verbieden van radardetectoren is echter niets anders dan een uitvloeisel van Europese regelgeving. Het tolerante Nederland was ongeveer de enige lidstaat waar het nog toegestaan was om een dergelijk apparaat te gebruiken. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat het ministerie van Verkeer en Waterstaat veel moeite heeft gestoken in het verdedigen van dit beleid tegenover de andere lidstaten. En dus was eventuele discussie hier in Nederland tevergeefs. Jammer..
-
Diederik
- Geregistreerd lid
Re: Radardetectoren...te koop
Bel euro 555
Nieuwprijs $ 200
Nu Euro 50
Werkt prima
-
lars
- Donateur (2x)

Blokje hout onder het gaspedaal ?
Alsof je in Nederland eigenlijk nog te hard kan rijden ! gisteren weer 2,5 uur gedaan over de afstand Amsterdam Apeldoorn.
Grtz,
René L
Alsof je in Nederland eigenlijk nog te hard kan rijden ! gisteren weer 2,5 uur gedaan over de afstand Amsterdam Apeldoorn.
Grtz,
René L
-
Manic
- Lid van verdienste
Laat me raden, dat was vast in de spits..... anders lijkt het me een beetje stugAlsof je in Nederland eigenlijk nog te hard kan rijden ! gisteren weer 2,5 uur gedaan over de afstand Amsterdam Apeldoorn.
-
bram
- Geregistreerd lid
ik ben woonachtig in Scherpenzeel. Dat ligt zo'n 40 minuten vanaf duitsland. dus als ik langdurig hard wil rijden ga ik lekker naar onze buren.
voor mensen in de achterhoek, op de A18 kun je ook hard. Daar staan ze nooit te controleren. Althans als ik er rijdt, en dat is best vaak. Mijn familie is daar wonende, dus vandaar.
voor mensen in de achterhoek, op de A18 kun je ook hard. Daar staan ze nooit te controleren. Althans als ik er rijdt, en dat is best vaak. Mijn familie is daar wonende, dus vandaar.
-
easy
- Geregistreerd lid
Helemaal mee eens bram
Ik ga ook regelmatig op zaterdag in oberhausen een kop koffie halen met een broodje erbij.
Even lekker vanaf arnhem 20 minuten 200+
op de teller.
Kan niet wachten op mijn maptun upgrade
Ik ga ook regelmatig op zaterdag in oberhausen een kop koffie halen met een broodje erbij.
Even lekker vanaf arnhem 20 minuten 200+
Kan niet wachten op mijn maptun upgrade
-
bram
- Geregistreerd lid
zullen we een keertje samen een kop koffie gaan nuttigen easy?
ga je je auto nog verder opvoeren, WOW!
ga je je auto nog verder opvoeren, WOW!
-
easy
- Geregistreerd lid
lieve bram
Helaas moet ik je mededelen dat mijn vriendin nogal jaloers van aard is en bij reisjes naar het buitenland helemaal
En ja, voorlopig heb ik nog wat orde op zaken te stellen met mijn Saab
koni+verlagingsveren rondom
Ferrodo brakepads
polybushings
maptun stage1
ps, sinterklaas, zoals u mij vertelde heb ik het verlanglijstje in mijn schoen gedaan. uiteraard met een lekkere wortel erbij.
Helaas moet ik je mededelen dat mijn vriendin nogal jaloers van aard is en bij reisjes naar het buitenland helemaal
En ja, voorlopig heb ik nog wat orde op zaken te stellen met mijn Saab
koni+verlagingsveren rondom
Ferrodo brakepads
polybushings
maptun stage1
ps, sinterklaas, zoals u mij vertelde heb ik het verlanglijstje in mijn schoen gedaan. uiteraard met een lekkere wortel erbij.
-
bram
- Geregistreerd lid
hahahahha
dan doen we het stiekem easy.... spannend een blinddate
Ben jij wel zo zoet geweest dat je dit jaar iets krijgt voor Sinterklaas
dan doen we het stiekem easy.... spannend een blinddate
Ben jij wel zo zoet geweest dat je dit jaar iets krijgt voor Sinterklaas
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Diederik,
Verkoop je werkelijk dat ding, of was het maar voor de grap?
Een Nederlandse vriend van mij heeft hier anders wel interesse in denk ik.
Mvg,
Nicolas
Verkoop je werkelijk dat ding, of was het maar voor de grap?
Een Nederlandse vriend van mij heeft hier anders wel interesse in denk ik.
Mvg,
Nicolas
-
lars
- Donateur (2x)

Laat me raden, dat was vast in de spits..... anders lijkt het me een beetje stug
Yep, volledig in de spits. It was like,..... a bummer.
Yep, volledig in de spits. It was like,..... a bummer.
-
Injectie
- Moderator
Gewoon rijden in Apeldoorn gaat bij mij standaard op de cruisecontrol. Strak 50. En daar is die cc toch ideaal voor. Als jullie dan eens naar duitsland gaan... MAG IK OOK MEE????