Daewoo wordt Chevrolet
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Daewoo wordt Chevrolet
Ik denk niet dat de Chevy liefhebbers hier zeer gelukkig zullen mee zijn

-
Ruud
- Geregistreerd lid
Re: Daewoo wordt Chevrolet
Terwijl ik Saab mooi vind, vind ik dikke Amerikaanse Chevrolets ook helemaal prachtig. Zonde dat zo'n naam op auto's als Daewoo komt te staan
Als ik tegen mensen zeg dat ik die en die Chevy prachtig vind, wil ik dat ze hem ook gaaf vinden of verafschuwen vanwege z'n lompheid. Maar niet dat ze zeggen, ohw dat is wel een leuk wagentje...
(snap je em
)
Beetje hetzelfde verhaal zal het worden als Ford en Ford-USA
Als ik tegen mensen zeg dat ik die en die Chevy prachtig vind, wil ik dat ze hem ook gaaf vinden of verafschuwen vanwege z'n lompheid. Maar niet dat ze zeggen, ohw dat is wel een leuk wagentje...
Beetje hetzelfde verhaal zal het worden als Ford en Ford-USA
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Te hopen dat we hier nooit moeten posten "SAAB wordt Cadillac" of andersom 
Tegenwoordig moet je van niets meer verschieten, en bij GM al zeker niet.
Tegenwoordig moet je van niets meer verschieten, en bij GM al zeker niet.
-
Oosthoek
- Donateur

Nominatie waard voor grootste marketing mislukking uit de 21e eeuw. Van wie komt dit hersenspinsel?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Verkopen zal het wel doen. Velen zullen wellicht wel liever een Chevrolet dan een Daewoo in hun garage staan hebben.
Maar het gaat nogmaals ten koste van de fans, en je kan niet anders stellen dat dit belachelijk is.
Ik zit zo te denken welk merk GM zijn fierheid nog niet afgenomen heeft?
Maar het gaat nogmaals ten koste van de fans, en je kan niet anders stellen dat dit belachelijk is.
Ik zit zo te denken welk merk GM zijn fierheid nog niet afgenomen heeft?
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
En als het de verkopen niet steunt kan het altijd nog zijn dat het wel tot besparingen kan leiden op de import, grotere dealers etc.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik las laatst een stelling: chevrolet gaat weer doen wat ze vroeger ook deden: goedkope auto's voor het volk maken.