Je mag maar 1 keer raden,..
-
robertw
Je mag maar 1 keer raden,..
Allen,
Je mag maar 1 keer raden, maar waar zit het contactslot van de nieuwe Fiat Croma? (what's in a name?)
/rw
Je mag maar 1 keer raden, maar waar zit het contactslot van de nieuwe Fiat Croma? (what's in a name?)
/rw
-
verde900
- Donateur

Re: Je mag maar 1 keer raden,..
Eindelijk eens SAAB die de trend geset heeft.
-
Niels
- Geregistreerd lid
Maar de reden voor deze keuze van Fiat blijft nog een raadsel...
-
verde900
- Donateur

Saab heeft zeker een partijtje contactsloten geruild voor dieselmotoren? (lang niet domNiels schreef:Maar de reden voor deze keuze van Fiat blijft nog een raadsel...
-
Robbert
- Donateur (6x)

Beter goed gejat dan slecht bedacht lijkt mij.
-
nacra 93
- Donateur

wat nou als de croma lijkt op de "'nieuwe 9-5'' a la saab 9000
-
verde900
- Donateur

Tja, dat doet de volgende vraag bij me opborrelen, er zijn nog heel veel rijdende 9000's, hoeveel croma's zouden er nog zijn?nacra 93 schreef:wat nou als de croma lijkt op de "'nieuwe 9-5'' a la saab 9000
-
Sjo
- Geregistreerd lid
Volgens Autovisie is het contactslot in het midden geplaatst vanwege veiligheidsoverwegingen. Staaltje van erg traag kopieren.
-
jelger
- Geregistreerd lid
is dat niet bij alles dat de laatste 5 jaar ineens als'veiligheid' is geintroduceerd bij de massaproducten?
-
Kenny
- Geregistreerd lid
Euh... weet je waar de sleutel naar toe gaat bij, conventioneel aan de stuurkolom, bij een frontale aanrijding?
Denk knie, barst, scheur, aauwke...
Groetjes,
Kenny
Denk knie, barst, scheur, aauwke...
Groetjes,
Kenny
-
Robbert
- Donateur (6x)

Waren de Croma en de 9000 niet op dezelfde dodemplaat gemaakt? Net zoals een Lancia waar ik de naam niet meer van weet,verde900 schreef:Tja, dat doet de volgende vraag bij me opborrelen, er zijn nog heel veel rijdende 9000's, hoeveel croma's zouden er nog zijn?nacra 93 schreef:wat nou als de croma lijkt op de "'nieuwe 9-5'' a la saab 9000