wielspin bij 80 KM/H
-
bram
- Geregistreerd lid
wielspin bij 80 KM/H
ja ja
zelfs met en sunny kan het, je hebt helemaal geen 280 PK Stage 5 nodig, of een uitgebreid HIRSCH pakket.
aahha
Je wacht gewoon tot het gaat sneeuwen en dan slippen.
Heb alleen geen sper differantieel.. dat is wel weer jammer...
zelfs met en sunny kan het, je hebt helemaal geen 280 PK Stage 5 nodig, of een uitgebreid HIRSCH pakket.
aahha
Je wacht gewoon tot het gaat sneeuwen en dan slippen.
Heb alleen geen sper differantieel.. dat is wel weer jammer...
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: wielspin bij 80 KM/H
Gister meegereden met eeen 911 Carrera RS 3.2
Jaja zelfs met zo'n auto hoef je niet eens half gas te geven of je voelt de staart al kwispelen bij een gangetje van 80, het was alleen een beetje nat op straat
Dus nu weet ik nog niet hoe de 5,3sec 0-100 boost voelt bij volgas
Indrukwekkend ding
Jaja zelfs met zo'n auto hoef je niet eens half gas te geven of je voelt de staart al kwispelen bij een gangetje van 80, het was alleen een beetje nat op straat
Dus nu weet ik nog niet hoe de 5,3sec 0-100 boost voelt bij volgas
Indrukwekkend ding
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Ik ook niet; weet alleen wel hoe het kan eindigen:Dus nu weet ik nog niet hoe de 5,3sec 0-100 boost voelt bij volgas
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=5445
Ewout.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Ja, er zit een ongehoord vermogen in die wagen, icm de motor die nog achter de achteras ligt is het echt iets om te temmen en niet te onderschatten... Treurig verhaal, hoop dat die vriend van mij niet zo zal eindigen.....
Met halfgas een kwispelende staart achter je aan geeft al aan hoe hard het gaat (en het is geen grip probleem met splinternieuwe P-Zero's...)
Met halfgas een kwispelende staart achter je aan geeft al aan hoe hard het gaat (en het is geen grip probleem met splinternieuwe P-Zero's...)
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Feitelijk is het natuurlijk wèl een gripprobleem, maar nog geen (banden-)fabrikant die er een oplossing voor heeft...?(en het is geen grip probleem met splinternieuwe P-Zero's...)
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
SUGGEREEER JE SOMS DAT IK EEN WIJSNEUS BEN!!?