Pagina 1 van 2

Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 10:43
door Pelendur

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 10:48
door Ruud
Haha, prachtig!
Dat die Balkenende het zelf eens leest!

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 10:48
door Pelendur
echt he ! Werkelijk schitterend ! :P

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 13:17
door B235R
wat een humor...... :-S+

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 20:38
door hitcham
Zoals al eerder gebeurd is het gauw over met de "pret"
Advertentie is verwijderd.

Ik zou zeggen: onderwerp kan gesloten worden. Was toch een flauwe grap. :donot:

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 20:54
door Robbert
hitcham schreef:Zoals al eerder gebeurd is het gauw over met de "pret"
Advertentie is verwijderd.

Ik zou zeggen: onderwerp kan gesloten worden. Was toch een flauwe grap. :donot:
Dat is jammer ik had het graag gezien. Kan iemand beschrijven wat er stond?

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 21:04
door hitcham
Puberaal bieden op Balkenende. "Moet snel weg, wegens wanbeleid" etc. etc. :oops:

Dergelijke advertenties verschijnen regelmatig op ebay. Worden er meestal snel weer van afgehaald.

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: do 02 jun, 2005 22:54
door nacra 93
Te gemakkelijk :donot:

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: vr 03 jun, 2005 9:26
door Ruud
Stelletje CDA'ers :P

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: vr 03 jun, 2005 10:15
door nacra 93
Ruud schreef:Stelletje CDA'ers :P



leg me dat eens uit

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: vr 03 jun, 2005 11:09
door B235R
nacra 93 schreef:
Ruud schreef:Stelletje CDA'ers :P
leg me dat eens uit
Balkenende = vh CDA

CDA = Christen Democratisch Appèl = politieke partij

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: vr 03 jun, 2005 12:49
door nacra 93
B235R schreef:
nacra 93 schreef:
Ruud schreef:Stelletje CDA'ers :P
leg me dat eens uit
Balkenende = vh CDA

CDA = Christen Democratisch Appèl = politieke partij

Niet dat ik fan ben maarrrrrr,hoe moet ik dan dat"stelletje" inschatten :?:
Oh en dat van het CDA was nieuw voor mij :wink:

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: za 04 jun, 2005 13:22
door Robbert
nacra 93 schreef:Te gemakkelijk :donot:
Volledig mee eens.

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: za 04 jun, 2005 14:05
door Oosthoek
Hoewel ik geen voorstander ben van politieke discussies op hobby-fora, kan ik het toch niet laten op te merken dat het een trend lijkt te zijn op de regering te zeiken. Nederland reageert als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt.

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Geplaatst: za 04 jun, 2005 16:24
door Ruud
Oosthoek schreef:Hoewel ik geen voorstander ben van politieke discussies op hobby-fora, kan ik het toch niet laten op te merken dat het een trend lijkt te zijn op de regering te zeiken. Nederland reageert als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt.
Daar ben ik nou mee eens, als mensen een gegronde reden hebben voor NEE heb ik er geen probleem mee.
Maar mensen lijken veel op gevoel nee te hebben gestemd en uit ergernis. Als ze in de winkels tegen je zeggen, ''wel nee stemmen he!!'' denk ik van misschien maar geen referendum...