Caravans Cool???

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
doktorevil
Geregistreerd lid

Caravans Cool???

Bericht door doktorevil » vr 17 jun, 2005 11:08

Naar het schijnt zijn Caravans hip...
Discovery Channel schreef:Kies je voor een Hobby of een Kip? Of heb je liever een klassieke Pod of een Airstream? Als caravanfreak heb je natuurlijk je favoriet al gekozen. De ware kenner weet immers allang dat caravans niet meer het exclusieve domein van bejaarden en gezinnen met jengelende kinderen zijn. Caravans zijn cool....
So....Who's got one?

Ruud
Geregistreerd lid

Re: Caravans Cool???

Bericht door Ruud » vr 17 jun, 2005 11:47

We don't have one...
En ik vind ze ook helemaal niet cool als er weer eens een hele file auto's zo'n langzame sleurhut probeert in te halen :P

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 17 jun, 2005 14:08

puu-leeasseee... symbool van de hollandse kneuterigheid, het laad-maar-vol-met-aardappelen-en-pindakaas-zodat-ik-geen-vreemde-buitenlandse-zut-hoef-te-eten syndroom...

nee, dank je... :roll:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » vr 17 jun, 2005 14:13

doktorevil schreef: So....Who's got one?

IKKE!!! super! een echte "oldtimer" Constructam uit 1973 helemaal gerestaureerd een paar jaar geleden. 8) cool? Ik vind van wel ja!

Er wordt door mij geen file veroorzaakt hoor! Beetje anticiperen in het verkeer he? :wink:

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » vr 17 jun, 2005 14:31

Wij hebben een oude Kip TLB 45 van 1200 kg. Afgelopen tijd heeft hij alleen in de stalling gestaan omdat we sinds een tijdje met onze buitenlandse auto op vakantie gaan waar nog geen trekhaak op zit en die meestal 1500 tot 2000 km buiten Nederland staat.
Vroeger hadden we een Constructam. Oud Belgisch merk caravan maar die werd toen te klein voor ons gezin.

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » vr 17 jun, 2005 14:38

Heb geen sleurhut maaru transitcamper uit 1969 (1.2 V4) zo cool 8)
Ok beetje druk achter je op de autobahn met 90 :(

kweps
Geregistreerd lid

Bericht door kweps » vr 17 jun, 2005 14:54

Ik vind dat er altijd nog maar coole caravan is en dat is de Airstream.
Hebben wij jammer genoeg niet.
Wij moeten het doen met een 33 jaar oude groene dodge camper met een ongelooflijk dikke v8 erin :D

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 17 jun, 2005 15:17

Zweden heeft naast een grote SAAB dichtheid ook een grote caravandichtheid, qua combi niks mis mee.
En een 96 met een SMV caravan is zelfs een heel mooie combinatie
zie: http://images.speurders.nl/images/69/69 ... detail.jpg

En ja, ik heb ook zo'n ding, ga ik altijd heerlijk mee naar Zweden

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 17 jun, 2005 15:24

Sorry, maar het kan mij niet bekoren :-S+

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » vr 17 jun, 2005 16:36

Wanneer ik 70+ oud ben, lijkt het me fantastisch!
Ga ik ook lekker 10 minuten op de linkerrijstrook een vrachtwagen met 81 km /uur inhalen 8)

Nu, vind ik het helemaal niets! :evil:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » vr 17 jun, 2005 16:47

Edjes schreef:Wanneer ik 70+ oud ben, lijkt het me fantastisch!
Ga ik ook lekker 10 minuten op de linkerrijstrook een vrachtwagen met 81 km /uur inhalen 8)

Nu, vind ik het helemaal niets! :evil:
dat met 81km/u is typisch NL! En vooral pas naar links gaan als die snelle Saab zonder caravan 10 meter verwijderd is van jouw linker achterlicht van de caravan

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 17 jun, 2005 17:36

het kon mijn ouders ook niet bekoren (we kampeerden immers - is dat ook kneuterig??? :roll: :? ) , maar nu vinden ze het best ideaal. toch buiten en het beetje xtra comfort voor de "ouwe lui".

het kneuterige zit em niet in het feit dat je met een caravan op vakantie gaat, maar inderdaad die zak aardappelen van de aldi + 20 liter huiswijn.
:roll:

ik ken zat mensen die kneuterig elk jaar dezelfde appartementen opzoeken met het vliegtuig en daar het liefst kees kroket aan de boulevard willen hebben.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 17 jun, 2005 17:42

daar het liefst kees kroket aan de boulevard willen hebben
brrr

Bart B
Geregistreerd lid

Bericht door Bart B » vr 17 jun, 2005 18:13

Bij het schoonmaken van de caravan.... zo ongeveer midden in Mei het "vakantie gevoel" al hebben bij het ruiken van de pollen gras van het vorige "kampeer seizoen".

.....en dan de grote dag 1300km 80 tot 85 km/u rijden met de campingbroek aan :D

(mij niet gezien hoor, :) maar alle respect voor de mensen die er een plezierige vakantie mee beleven daar draait het uiteindelijk om)

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » vr 17 jun, 2005 21:03

Ik werk als verkoop / service medewerker op een caravanbedrijf. Veel vooroordelen kloppen inderdaad... Toch hebben wij ook een redelijk aantal klanten met snelle auto's die echt geen 70 op de linkerstrook rijden...

Ik rijd beroepsmatig dus ook wel eens met een caravan. Ik vindt het juist leuk om met een caravan achter een Vito met 120 km/u auto's zónder caravan in te halen!

Maar ik deel het standpunt wat de meesten hebben: een groot deel van de caravaners sukkelt met een slakkentempo naar Zuid-Frankrijk om daar in vrijetijdstenue te gaan jeu-de-boulen en kruiswoordpuzzellen....

We hebben trouwens twee klanten met een Saab. Één rijdt in een 9-3 5-deurs, niets bijzonders, de ander in een 98-er 900 2.0 turbo, door de dealer gekieteld tot 200pk... zo mag ik het zien!

Plaats reactie