Iemand enig idee of het wat is? Garagewaardig of slechts voor twee-/driemalig gebruik...
Gereedschap enzo...
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Gereedschap enzo...
Vond op internet op verschillende sites een aanbieding van een 94-delige Chrom-Vanadium doppenset van het merk Hofftech voor 69 euro.
Iemand enig idee of het wat is? Garagewaardig of slechts voor twee-/driemalig gebruik...
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik heb geen ervaring met dit merk, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit troep is.
Jammergenoeg is goed gereedschap duur. Doe jezelf een plezier en besteed meer geld aan je gereedschap. Niet alleen sleutelt het lekkerder door de vaak betere pasvorm, maar het gaat ook veel langer mee. Je zou daarom ook kunnen overwegen een 2de-hands set de kopen van een goed merk. Heb ik wel gedaan bij mijn doppenset, en bevalt erg goed.
Jammergenoeg is goed gereedschap duur. Doe jezelf een plezier en besteed meer geld aan je gereedschap. Niet alleen sleutelt het lekkerder door de vaak betere pasvorm, maar het gaat ook veel langer mee. Je zou daarom ook kunnen overwegen een 2de-hands set de kopen van een goed merk. Heb ik wel gedaan bij mijn doppenset, en bevalt erg goed.
-
Bart B
- Geregistreerd lid
-
bennie
- Geregistreerd lid
Re: Gereedschap enzo...
De mallen waar ze in gegoten worden zijn een keertje op, maar dan gieten ze nog even door en die gaan dan door voor tweede klas.RoccoH schreef:Vond op internet op verschillende sites een aanbieding van een 94-delige Chrom-Vanadium doppenset van het merk Hofftech voor 69 euro.
De afwerking is wat minder, maar kwaliteit hetzelfde
Leuk voorbeeld:
Gedore sleutelset gekocht van maat 6 tot 22 voor 50 euro.
Toen ik het setje zag viel mij meteen op dat de afwerking minder was dan de sleutels die ik heb voor mijn werk. (sleuteltje 13 los een keer gekocht voor 10 euro per stuk)
Ghrom-vanadium vind ik geen best merk!
Gr, Bennie
-
MXL
- Geregistreerd lid
Re: Gereedschap enzo...