ingebroken!
-
bram
- Geregistreerd lid
ingebroken!
welke grafgast haalt het in zijn hoofd om in een SUNNY in te breken.,
die auto is totaal afgeschreven, als je hem weg wilt doen moet je geld toeleggen.
het verhaal:
op de dam staat de auto van mijn moeder ( 9000 CSE ) en op de straat staat de 9-5 en daarvoor mijn sunny, om het trio compleet te maken.
Mijn sunny is open gebroken, slot geforceerd en de ruit ingeslagen!! Ik denk dan... wat moet je in een sunny breek dan de Saab open ( gelukkig niet gedaan ) WAarom probeert iemand een sunny te stelen en niet een SAAB.
Wie snapt hier dieven?
jammer, dat de sunny niet gejat is, had ik een goede reden om een Saab te kopen, hahaha, nu alleen het geld nog
die auto is totaal afgeschreven, als je hem weg wilt doen moet je geld toeleggen.
het verhaal:
op de dam staat de auto van mijn moeder ( 9000 CSE ) en op de straat staat de 9-5 en daarvoor mijn sunny, om het trio compleet te maken.
Mijn sunny is open gebroken, slot geforceerd en de ruit ingeslagen!! Ik denk dan... wat moet je in een sunny breek dan de Saab open ( gelukkig niet gedaan ) WAarom probeert iemand een sunny te stelen en niet een SAAB.
Wie snapt hier dieven?
jammer, dat de sunny niet gejat is, had ik een goede reden om een Saab te kopen, hahaha, nu alleen het geld nog
-
Niels
- Geregistreerd lid
Re: ingebroken!
Bummer man! Is er iets gejat? of puur vandalisme?
http://www.autoweb.nl/index-autoweb.php?id=53435
Koop die!
http://www.autoweb.nl/index-autoweb.php?id=53435
Koop die!
-
Manic
- Lid van verdienste
Op de Dam???bram schreef:
Ja, wat is het nu? Opengebroken én het slot geforceerd?bram schreef:... open gebroken, slot geforceerd en de ruit ingeslagen!!
Lukte het forceren van het slot niet dat ze uiteindelijk uit pure wanhoop maar het ruitje in hebben geslagen, of waren ze zo dronken dat ze zich realiseerden dat ze de auto ervoor moesten hebben en toen uit frustratie ook nog maar eens de ruit in hebben geslagen?
Zo'n slot is trouwens een eitje om open de krijgen, heb eens een micro met een schroevendraaier geopend (nee, wees niet bang, was op verzoek van de eigenaar, slotje van de sloop is goedkoper dan een nieuwe ruit, sleutels staken nog in het contact, en ja, hij moest toch weer weg..
Maarre.... mooi @#$ Bram.... was verder nog schade of iets gejat?
Waarom de Sunny en niet een Saab.... wellicht omdat een Sunny niet zo gauw voorzien is van een startonderbreker/alarm/versnellingspookvergrendeling, en over het algemeen makkelijker te stelen is, wellicht wilden ze er mee gaan joyriden of voor een ander dergelijk doel gebruiken....
-
bram
- Geregistreerd lid
dat is inderdaad een zeer nette auto niels.....
het slot is geforceerd, inderdaad met een schroevendraaier. Waarom de ruit ook is ingeslagen zou ik niet weten?
niks is eruit... er zit ook niks in. Ja een baal shag en twee cd's.
het slot is geforceerd, inderdaad met een schroevendraaier. Waarom de ruit ook is ingeslagen zou ik niet weten?
niks is eruit... er zit ook niks in. Ja een baal shag en twee cd's.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Die sunny voor 1000 euro? Wat een klets....Waarom? Daarom!
Als ik tussen twee grote kerels sta dan krijg ik van jou ook eerder een klap op mijn smoel dan dat je die twee grote kerels gaat molesteren, als je voelt wat ik bedoel.....Ben dan opeens de stoere vent omdat ik op mijn gezicht geslagen ben?
In het nederlands bestaat er voor dergelijke redeneringen een naam...
Deze luidt: "drogreden".
Maarre,..... voor de rest blijft het natuurlijk een vervelende zaak als er ingebroken is. Ik koop de 21e wel een biertje voor je, als troost..
Als ik tussen twee grote kerels sta dan krijg ik van jou ook eerder een klap op mijn smoel dan dat je die twee grote kerels gaat molesteren, als je voelt wat ik bedoel.....Ben dan opeens de stoere vent omdat ik op mijn gezicht geslagen ben?
In het nederlands bestaat er voor dergelijke redeneringen een naam...
Deze luidt: "drogreden".
Maarre,..... voor de rest blijft het natuurlijk een vervelende zaak als er ingebroken is. Ik koop de 21e wel een biertje voor je, als troost..
-
bram
- Geregistreerd lid
hahahhahah
dat is afgesproken doktor. bier maakt altijd een hoop goed.
dat is afgesproken doktor. bier maakt altijd een hoop goed.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Heb je nu je post aangepast? Dan slaat mijn post ook nergens meer op...