Biologisch wereldwonder in een BMW

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Biologisch wereldwonder in een BMW

Bericht door gj900 » di 06 sep, 2005 19:18

Je komt soms de gekste dingen tegen die verkopers gebruiken om hun waar aan te prijzen... Al surfend op Marktplaats bij een ander merk :oops: kwam ik deze toch wel heel unieke situatie tegen :

Quote:
"Deze auto is 6 jaar lang bereden door een 67 jarige man (werkelijk waar!)." :shock: :shock:

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bm ... To%3D&df=1

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » di 06 sep, 2005 19:30

BMW brengt u verjonging? :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 06 sep, 2005 19:42

Een 740 handbak die is echt fouter dan fout!!!!!!!!!!!!!!!!! daar is de verkoper voorlopig nog niet van af.
En dan die achterruit.. die is wat vreemd verlijmd, het lijkt wel een kogelwerende.
Ook zo'n antennemast op het achterscherm is wat typisch, zeker een taxi ofzo...

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » di 06 sep, 2005 20:01

Een 740 handbak die is echt fouter dan fout!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is mis mee dan?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 06 sep, 2005 20:09

johnjaap schreef:
Een 740 handbak die is echt fouter dan fout!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is mis mee dan?
Zo iets als een 9000 CD 3.0 Griffin met handbak, of een S klasse van Mercedes met een handbak, zo'n prestigieus topmodel is daarmee niet te slijten...(een pré moet zijn dat je hem wel erg goedkoop moet kunnen kopen) maar dit zijn echt auto's voor automaten.

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » di 06 sep, 2005 20:12

ja, ok, de doelgroep zal een voorkeur voor een automaat hebben. Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar een handbak, zeker in combinatie met een dergelijk vermogen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 06 sep, 2005 20:18

johnjaap schreef:ja, ok, de doelgroep zal een voorkeur voor een automaat hebben. Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar een handbak, zeker in combinatie met een dergelijk vermogen.
Een V8 met een handbak? neem van mij aan dat is geen combinatie, zeker niet in zo'n type auto.......
Maar goed, ik zal eens kijken of ik er eentje (voor weinig) vinden kan dan verkoop ik hem aan jou (voor veel natuurlijk) :lol:
Ben wel nieuwsgierig naar Red76 zijn proffessionele mening over deze "Beemer".

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 06 sep, 2005 21:50

Colin @ www.marktplaats.nl schreef:Deze hoeft slecht licht uitgedeukt te worden maar niet gespoten.Er kan ook niks aan gedaan worden, omdat het niet echt opvalt.
Vind ik wat slapjes uitgedrukt..... Ten eerste valt het wel degelijk op, sterker nog, het valt nogal erg op.
Ten tweede: Als je dit gaat uitdeuken ontkom je er volgens mij niet aan om te moeten overspuiten, alleen de krassen op de wielkast al!

Afbeelding

Het interieur ziet er ook nogal een beetje uitgeleefd uit vind ik, beetje smoezelig:

Afbeelding

Plaats reactie