http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... 467150.wmv
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... 467165.wmv

Bedoelde het ook een beetje sarcastisch/ironisch/cynisch/plastiesRuud schreef:Ik denk dat zo'n wagen voor niemand beter is, voor de inzittende duidelijk een rijdende doodskist, maar hij heeft nog steeds het gewicht en de hoogte van een normale SUV. En volgens de ADAC duurt remmen ook een eeuwigheid in zo'n hok...

GM wil juist een proces tegen ze aanspannen omdat het plagiaat zou zijn.nacra 93 schreef:verde900 schreef:Je betaald niks je krijgt daarvoor ook niks, hij kan dus onmogelijk niet aan je verwachtingspatroon voldoen.
Het geeft het "een worden met de auto" wel een heel andere dimensie.
hoe zat het dan met de frontera,dit is toch licentiebouw of toch op basis van.
just to blend in

Dit is gewoon gejat, het in licentie bouwen levert je doorgaans geen rechtzaak van de licentiegever op.nacra 93 schreef:hoe zat het dan met de frontera,dit is toch licentiebouw of toch op basis vanverde900 schreef:Je betaald niks je krijgt daarvoor ook niks, hij kan dus onmogelijk niet aan je verwachtingspatroon voldoen.

De allerallergoedkoopste SUV met een vergelijkbaar uitrustingsnivo komt al snel op het dubbele, in die kontekst is het bedoeld.marq101 schreef:Noem 18.000 euro maar niks. Geef mij maar niks dan. Dan koop ik voor niks een leuke motor
Het stomme is dat een 206je e.d. nog veiliger zijn dan dat dingverde900 schreef:De allerallergoedkoopste SUV met een vergelijkbaar uitrustingsnivo komt al snel op het dubbele, in die kontekst is het bedoeld.marq101 schreef:Noem 18.000 euro maar niks. Geef mij maar niks dan. Dan koop ik voor niks een leuke motor

Dat is te zeggen, totdat je dat ding (of om het even welke SUV binnen krijgt) dat is het linke aan die SUV'sRuud schreef:Het stomme is dat een 206je e.d. nog veiliger zijn dan dat dingverde900 schreef:De allerallergoedkoopste SUV met een vergelijkbaar uitrustingsnivo komt al snel op het dubbele, in die kontekst is het bedoeld.marq101 schreef:Noem 18.000 euro maar niks. Geef mij maar niks dan. Dan koop ik voor niks een leuke motor