audi A2
-
Oosthoek
- Donateur

-
Juice
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Red76
- Geregistreerd lid
Prijs! ( instapprijs €20.000,-Juice schreef:Idd de meest voor de handliggende reden. Maar waarom verkocht deze dan zo slecht? Kwaliteit? Prijs? verkeerd marktsegment (niet denk ik gezien de vele MB A's die ik zie)?
Fabia vanaf €12.000,- op de zelfde bodemplaat.
Audi a3 is de tegenhanger van de A-klasse.
En hij lelijk
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
robertw
-
elentinos
- Geregistreerd lid
Haa, de Avantime. Die is erg mooi. Ik ken nog een leuke annekdote: Tijdens de RAI 2003 was ik uitgenodigd voor een proefrit in de Avantime. Tijdens het invullen van het formulier reageerde de Renault-vertegenwoordiger ineens heel enthousiast op het feit dat ik Saab reed: .... Ik was al de zoveelste Saab-rijder die interesse had in de Avantime. Liefts 40% van de inschrijvingen tijdens de RAI kwamen van Saab-rijders....
-
CADIFA
- Geregistreerd lid
Er is naar mijn mening NIETS mis met de A2. De auto rijdt super!
Is inderdaad een auto uit het hogere segment en is absoluut de tegenhanger van de vorige A-klasse van Mercedes. Vind het jammer dat de auto uit produktie gaat. Naar mijn idee een auto die over een aantal jaren een cult-auto wordt!
Tsja, de prijs, koop eens een dikke nieuwe Polo?
Is inderdaad een auto uit het hogere segment en is absoluut de tegenhanger van de vorige A-klasse van Mercedes. Vind het jammer dat de auto uit produktie gaat. Naar mijn idee een auto die over een aantal jaren een cult-auto wordt!
Tsja, de prijs, koop eens een dikke nieuwe Polo?
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Red76
- Geregistreerd lid