Xenon afkeur?
-
Injectie
- Moderator
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Automatische hoogteregeling? Dacht het niet hoor. Ja, van de koplampen kun je electrisch en van binnen uit de hoogte regelen, maar automatisch gaat dit niet!Ruud schreef:Ja, dat heeft de 9000 en ng900 standaard electrisch, maar of dat nog werkt na inbouw van xenon weet ik niet.erik schreef:automatische hoogteregeling.
-
CADIFA
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

Het onderwerp xenon is al een keer gepasseerd, wel dappper om er nu dan toch maar aan te willen beginnen.CADIFA schreef:Wat zijn de eisen dan?????Injectie schreef:Voor degene die hem koopt houd er rekening mee dat met ingang van 1 januari 2006 Xenon APK afkeur is als het niet aan alle eisen voldoet.
Ik wil juist Xenon inbouwen.
Ik heb een CD uit 90 met koplampwissers en koplamphoogte verstelling!
Er is geen enkele 900/9000 met automatische koplamphoogteverstelling, dus in alle geval is het afkeur voor de apk als deze wordt achteraf uitgerust met xenon...
-
CADIFA
- Geregistreerd lid
Ik wordt af en toe doodmoe van dat wijsende vingertje hier op het forum!!!!verde900 schreef:Het onderwerp xenon is al een keer gepasseerd, wel dappper om er nu dan toch maar aan te willen beginnen.CADIFA schreef:Wat zijn de eisen dan?????Injectie schreef:Voor degene die hem koopt houd er rekening mee dat met ingang van 1 januari 2006 Xenon APK afkeur is als het niet aan alle eisen voldoet.
Er is geen enkele 900/9000 met automatische koplamphoogteverstelling, dus in alle geval is het afkeur voor de apk als deze wordt achteraf uitgerust met xenon...
-
Sander
- Forum Admin
het wijsende vingertje... een opsomming van feiten met de daaraan hangende consequenties?CADIFA schreef:Ik wordt af en toe doodmoe van dat wijsende vingertje hier op het forum!!!!verde900 schreef:Het onderwerp xenon is al een keer gepasseerd, wel dappper om er nu dan toch maar aan te willen beginnen.CADIFA schreef: Wat zijn de eisen dan?????
Dat is toch geen wijsend vingrtje??
meer een waarschuwing lijkt me
Sander
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Injectie
- Moderator
-
B235R
- Lid van verdienste
-
gj900
- Donateur (9x)

Oh jee, een van de moderatoren heeft de discussie uit het topic van de verkoper verwijderd.... Is het na het 'GAF topic' verboden om inhoudelijk commentaar te geven op hetgeen te koop aangeboden wordt? In dit geval zelfs zeer nuttig inhoudelijk commentaar! Wel heel aardig dat er nu in een ander topic verder gediscusieerd mag worden, maar ik blijf het vreemd vinden.