Béétje Saab-onderwerp
-
RDNZL
- Geregistreerd lid
Béétje Saab-onderwerp
Zijn Saab-rijders ook Apple-computeraars?
Of heeft dat niets met elkaar te maken?
Ondergetekende is eigenaar van een 1.25Ghz. PowerPC G4 met 768Mb. DDR SDRAM.
Én is op zoek naar een Saab 900 Classic (maar dat mag ik in dit forum eigenlijk niet vertellen...).
Of heeft dat niets met elkaar te maken?
Ondergetekende is eigenaar van een 1.25Ghz. PowerPC G4 met 768Mb. DDR SDRAM.
Én is op zoek naar een Saab 900 Classic (maar dat mag ik in dit forum eigenlijk niet vertellen...).
-
4000365
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
brammelo
- Geregistreerd lid
Veroordeeld tot Windows, maar thuis nog wat oud materiaal staan, waaronder een eerste generatie iMac, een Classic en een eMate (soort van doorgegroeide Newton - http://www.everymac.com/systems/apple/m ... e_300.html - zo zeldzaam in Europa dat de jongens van Apple België hem graag gratis terug aan de praat willen helpen). Ben aan 't wachten op krachtiger PowerBooks om weg te geraken van de Dark Side 
-
jelger
- Geregistreerd lid
ach, een Apple is best leuk en mooi, maar heb nu eenmaal allemaal Windows machines thuis staan.
kon een half jaar geleden kiezen of de Powerbook van een vriend van mij overnemen, of een c900 kopen...
ja dan gaat mijn hart spreken, en wordt een leuke laptop keuze toch inferieur, zeker als ik ook net van werk een nieuwe Toshiba heb gekregen.
kon een half jaar geleden kiezen of de Powerbook van een vriend van mij overnemen, of een c900 kopen...
ja dan gaat mijn hart spreken, en wordt een leuke laptop keuze toch inferieur, zeker als ik ook net van werk een nieuwe Toshiba heb gekregen.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Ik heb nog een ouwe Cube (de voorloper van de mac-mini) 450 Ghz. PowerPC G4 met 768Mb geheugen, Tiger erop en allerlei spul via FireWire eraan.
Maar ik heb ook een GamePC met daarin een AMD Athlon 1024 Mb geheugen, ATI 9800 XT 256 Graphic (oud...I know..).
En een Pentium 4 2,8 Ghz Asus notebook, 15".
Het verschil? De laatste keer dat ik iets systeemtechnisch heb gedaan aan mijn Cube is twee jaar geleden (Installeren van Tiger a.k.a Mac Os X). Virusscanner draait er niet eens op en anti spamzooi hoeft ook niet. En hij werkt nog steeds goed, en dat voor een 450 Mhz processor.
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het bij een PC andere koek is....
Maar ik heb ook een GamePC met daarin een AMD Athlon 1024 Mb geheugen, ATI 9800 XT 256 Graphic (oud...I know..).
En een Pentium 4 2,8 Ghz Asus notebook, 15".
Het verschil? De laatste keer dat ik iets systeemtechnisch heb gedaan aan mijn Cube is twee jaar geleden (Installeren van Tiger a.k.a Mac Os X). Virusscanner draait er niet eens op en anti spamzooi hoeft ook niet. En hij werkt nog steeds goed, en dat voor een 450 Mhz processor.
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het bij een PC andere koek is....
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
bberends
- Geregistreerd lid