https://www.2dehands.be/v/auto-s/saab/m ... g-automaat
9-5 2.3t Estate '05
-
Ronnes
- Donateur (2x)

9-5 2.3t Estate '05
Rood, LPG, automaat, electrisch verstelbare stoelen, schuifdak, slechts 135.000km (met Carpass):



https://www.2dehands.be/v/auto-s/saab/m ... g-automaat
https://www.2dehands.be/v/auto-s/saab/m ... g-automaat
-
vel0city
- Donateur (2x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Eeuwig zonde van die LPG vulpoort, zo recht in het achterscherm geboord. Voor de rest een erg fraaie Saab, voor niet al te duur 
-
waldpyk95
- Donateur

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Heel mooi en bijzondere km-stand!
Was nou die bumperset maar los te koop
Trouwens een erg fraaie spoiler, ik ken hem niet. Is die origineel geleverd?

Was nou die bumperset maar los te koop
Trouwens een erg fraaie spoiler, ik ken hem niet. Is die origineel geleverd?
Inderdaad een bijzondere keuze, moet haast wel door lokale regelgeving komen, toch?vel0city schreef: ↑za 03 aug, 2024 20:23Eeuwig zonde van die LPG vulpoort, zo recht in het achterscherm geboord.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
vel0city schreef: ↑za 03 aug, 2024 20:23Eeuwig zonde van die LPG vulpoort, zo recht in het achterscherm geboord.
waldpyk95 schreef: ↑za 03 aug, 2024 23:37... lokale regelgeving?
Was dat +/- 20 jaar geleden niet de normale plaats? Bij mijn cabrio is de LPG installatie pas in 2011 ingebouwd en daar zit de vulopening mooi weg achter het brandstofklepje. Ik zou 'm er in ieder geval niet voor laten staan.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Hoe ingewikkeld is het zoiets in te voeren in NL?
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Niet. We leven in Europa. Bijkomend voordeel is dat in Nederland de APK wordt overgenomen en de auto wordt geleverd met een aankoopkeuring...
viewtopic.php?f=7&t=73939&hilit=Auto+in ... elgi%C3%AB
viewtopic.php?f=7&t=73939&hilit=Auto+in ... elgi%C3%AB
-
gudmundje
- Donateur

-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Wat zou je kunnen verwachten als er normaal mee gereden en geserviced is? Sowieso kans op roest? En black Sludge? (Amper 7000kl km p jr)
-
Viking13
- Donateur

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Hirsch!waldpyk95 schreef: ↑za 03 aug, 2024 23:37
Trouwens een erg fraaie spoiler, ik ken hem niet. Is die origineel geleverd?
-
waldpyk95
- Donateur

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Had ik kunnen gokkenViking13 schreef: ↑di 06 aug, 2024 15:21Hirsch!
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Dat is bij 9-5's een beetje hit or miss. Ik zou sowieso sludgecontrole doen en er vanuit gaan dat je wat typische zaken als kleppendekselpakking en/of draagarmrubbers achteras mag aanpakken. Als de koets hard is (wielkuipen achter, waar ze aansluiten op de kofferbakbodem, gaan vaak roesten bijvoorbeeld) is de techniek altijd wel recht te trekken.Sonab schreef: ↑zo 04 aug, 2024 15:34Wat zou je kunnen verwachten als er normaal mee gereden en geserviced is? Sowieso kans op roest? En black Sludge? (Amper 7000kl km p jr)
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Hmmm klinkt voor mij als leek een beetje als een grote gok.
Dit soort dingen weet ik het liefst voor ik een bod doe...
Of heeft iemand hem al met eigen ogen gezien toevallig?
Dit soort dingen weet ik het liefst voor ik een bod doe...
Of heeft iemand hem al met eigen ogen gezien toevallig?
-
MVE
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 2.3t Estate '05
Met zo min mogelijk moeite haal je zelden de mooiste dingen naar je toe…
Ik zou gewoon in de auto stappen en erheen rijden als je écht interesse hebt!
Mijn dieseltje heb ik geimporteerd uit BE. Met de juiste documentatie is dat heel gemakkelijk! Rest BPM op deze auto zal erg laag zijn. Denk 2-300 euro.
Enige puzzeltje is hoe je hem naar NL krijgt. Op een trailer is het makkelijkste, als je iemand kent met groene platen die mee wil is dat het leukste!
Er is overigens vast nog iemand op dit forum die een héle simpele manier weet met tijdelijke platen uit een ander land, maar die wil dat graag zelf uitleggen en verdedigen met hand en tand. De meesten onder ons, waaronder ik, zijn daar niet slim genoeg voor en gaan voor de bekende en meest zuivere manieren.
Ik zou gewoon in de auto stappen en erheen rijden als je écht interesse hebt!
Mijn dieseltje heb ik geimporteerd uit BE. Met de juiste documentatie is dat heel gemakkelijk! Rest BPM op deze auto zal erg laag zijn. Denk 2-300 euro.
Enige puzzeltje is hoe je hem naar NL krijgt. Op een trailer is het makkelijkste, als je iemand kent met groene platen die mee wil is dat het leukste!
Er is overigens vast nog iemand op dit forum die een héle simpele manier weet met tijdelijke platen uit een ander land, maar die wil dat graag zelf uitleggen en verdedigen met hand en tand. De meesten onder ons, waaronder ik, zijn daar niet slim genoeg voor en gaan voor de bekende en meest zuivere manieren.
-
Christiaan94
- Donateur

Re: 9-5 2.3t Estate '05
Leuke wagen! Lekker ophalen. Maar net zoals MVE omschrijft, wees geen beunhaas en doe het goed. Beunhazen genoeg helaas...
Wel nog wat puntjes die opvallen. Voor de opgegeven kilometerstand zijn de knopjes, stuur en pookraster wel aardig sleets. Wel kudo's voor de prachtig geplaatste LPG vuldop en het speciale silver edition logo op de achterklep
Wel nog wat puntjes die opvallen. Voor de opgegeven kilometerstand zijn de knopjes, stuur en pookraster wel aardig sleets. Wel kudo's voor de prachtig geplaatste LPG vuldop en het speciale silver edition logo op de achterklep

