Denk dat het net andersom is , achterlichten zijn voor deze Turbo correct, dus de witte bies. Knipperlichten voorzijde horen ook witte bies te hebben....
En ik vermoed dat de luchtinlaat onder de voorruit zwart hoort te zijn, en de bumpers de smalle strips moeten hebben ipv de gemonteerde brede, maar ach, blijft een mooie verschijning!!!
En : in blauw zie je ze niet vaak!