Ergens in België een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Eelco9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eelco9-3 » zo 24 nov, 2024 21:43
-
9000-95
- Donateur

Bericht
door 9000-95 » zo 24 nov, 2024 22:35
Afgaande op het embleem achterop en de turbodruk meter is het zelfs een 2.3 turbo. Zeker een koopje.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » zo 24 nov, 2024 23:28
Wow
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Bericht
door Guido900T » ma 25 nov, 2024 0:14
en dan ook nog € 550 bieden

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » ma 25 nov, 2024 8:17
Wie echt geïnteresseerd is belt en legt die €750 op tafel.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tissa » ma 25 nov, 2024 10:21
Ik ben geïnteresseerd en zou het inderdaad zo doen, als ik niet al m'n dingetjes had lopen....
Is wel heel dichtbij voor mij

-
Chlorix
- Donateur

Bericht
door Chlorix » ma 25 nov, 2024 10:29
In Nederland rijden nog zo'n 35 CD's rond met een geldige APK. Daarvan heeft ongeveer de helft een zalmneus (zoals deze) en de andere helft een CS neus. Kortom wanneer je hem weer rijdende zou krijgen, dan heb je wel iets bijzonders.
En zoals Tissa al aangaf hij staat aan de Nederlandse grens, dus het transport zou mee moeten vallen.
-
9000-95
- Donateur

Bericht
door 9000-95 » ma 25 nov, 2024 11:39
Gereserveerd, dat zat er dik in. Binnenkort op het forum?
-
9323
- Donateur (2x)

Bericht
door 9323 » ma 25 nov, 2024 11:47
Let's hope so! Heel bijzondere auto.
-
joep97
- Donateur

Bericht
door joep97 » ma 25 nov, 2024 13:19
Komt zeker terug bij het forum. Deze auto wordt de reden dat ik mijn scarabee groene 9-5 estate automaat met 167.000km dan wel mijn amethyst 9000 Anni wil/ moet verkopen. Kan niet alles houden….
-
9000-95
- Donateur

Bericht
door 9000-95 » ma 25 nov, 2024 13:36
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop!
-
9323
- Donateur (2x)

Bericht
door 9323 » ma 25 nov, 2024 13:42
Geweldig!
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » ma 25 nov, 2024 13:51
Helemaal goed.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Bericht
door Marius0404 » ma 25 nov, 2024 14:27
Joepie, alweer een mooie wagen!
-
Eelco9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eelco9-3 » ma 25 nov, 2024 14:36
joep97 schreef: ↑ma 25 nov, 2024 13:19
Komt zeker terug bij het forum. Deze auto wordt de reden dat ik mijn scarabee groene 9-5 estate automaat met 167.000km dan wel mijn amethyst 9000 Anni wil/ moet verkopen. Kan niet alles houden….
Fijn dat ie bij een echte liefhebber terecht komt
