Cabrio '07 - 96.500km

Ergens in België een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3846
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door Ronnes » zo 26 apr, 2026 22:00

Een 1.8t vector uitvoering MY2007 (oude neus - nieuw dashboard) met automaat en lage km-stand. Vraagprijs: €14.499

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/sa ... oduct=none
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)
Berichten: 18243
Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door gj900 » zo 26 apr, 2026 22:16

Je moet wel van grijs houden :shock:
900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo

9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3846
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door Ronnes » ma 27 apr, 2026 8:27

Ja, saai hè. (Wat kost het om een auto te wrappen?)
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)
Berichten: 18243
Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door gj900 » ma 27 apr, 2026 11:50

Het interieur laat zich helaas slecht wrappen :wink:
900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo

9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3846
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door Ronnes » ma 27 apr, 2026 11:58

In mijn cabrio zit eenzelfde interieur en dat ziet er na twintig jaar en 335.000km nog steeds presentabel uit. Geef mij dat donkere interieur maar, met lichtblauwe of rode buitenkant.
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

eightysix
Geregistreerd lid
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door eightysix » zo 03 mei, 2026 16:02

compleet absurd die vraagprijs en qua specs ook gewoon erg saai; automaat, kleine turbo, 5 speed, .. moest het nu de 2.0T aero manueel zijn..

Gebruikersavatar
Flowe Kitttt99
Geregistreerd lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door Flowe Kitttt99 » zo 03 mei, 2026 19:33

Ik durf te wedden dat een 1.8t automaat gewilder is dan een 2.0T aero handbak als cabrio :wink:
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto :O:)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje :D)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03

Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 6970
Lid geworden op: zo 02 mei, 2004 22:22
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door werli » ma 04 mei, 2026 9:23

eightysix schreef:
zo 03 mei, 2026 16:02
compleet absurd die vraagprijs en qua specs ook gewoon erg saai; automaat, kleine turbo, 5 speed, .. moest het nu de 2.0T aero manueel zijn..
heey
ga ze maar eens opzoeken met die km stand
je zal verbaasd zijn met de prijzen die ze vragen,zelfs veel duurder kom je ze wel tegen

mvg werner

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16947
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door Style&Co » ma 04 mei, 2026 15:55

Flowe Kitttt99 schreef:
zo 03 mei, 2026 19:33
Ik durf te wedden dat een 1.8t automaat gewilder is
helemaal eens
live your dreams

eightysix
Geregistreerd lid
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door eightysix » vr 29 mei, 2026 17:25

werli schreef:
ma 04 mei, 2026 9:23
heey
ga ze maar eens opzoeken met die km stand
je zal verbaasd zijn met de prijzen die ze vragen,zelfs veel duurder kom je ze wel tegen

mvg werner
Ghoh ja voor dat geld koop je toch wel wat leukers, ben een saab fan maar laten we eerlijk zijn, dit is een saaie auto en die kmstand moet je jebook niet blind op staren. Heb mijn 2.0T Aero Hirsch Cabrio met 315.000km gekocht voor 3K en daar is dan al het nodige al aan vervangen (zoals beide kettingen, pakkingen etc) en ook jaren rijplezier voor een pak minder geld

MvR
Geregistreerd lid
Berichten: 3427
Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door MvR » vr 29 mei, 2026 20:44

Niks mis met dat grijs. Hele leuke auto. Mijn eerste nieuw-gekochte was ook van MY2007.
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur
Berichten: 3090
Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Cabrio '07 - 96.500km

Bericht door J.vandermeulen » vr 29 mei, 2026 21:01

Met wat spannender velgen en een spoilertje ziet zo’n ding er al heel anders uit.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T