Ergens in België een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3846
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door Ronnes » zo 26 apr, 2026 22:00
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
gj900
- Donateur (9x)

- Berichten: 18243
- Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
- Regio: Deutschland - Duitsland
Bericht
door gj900 » zo 26 apr, 2026 22:16
Je moet wel van grijs houden

900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo
9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3846
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door Ronnes » ma 27 apr, 2026 8:27
Ja, saai hè. (Wat kost het om een auto te wrappen?)
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
gj900
- Donateur (9x)

- Berichten: 18243
- Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
- Regio: Deutschland - Duitsland
Bericht
door gj900 » ma 27 apr, 2026 11:50
Het interieur laat zich helaas slecht wrappen

900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo
9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3846
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door Ronnes » ma 27 apr, 2026 11:58
In mijn cabrio zit eenzelfde interieur en dat ziet er na twintig jaar en 335.000km nog steeds presentabel uit. Geef mij dat donkere interieur maar, met lichtblauwe of rode buitenkant.
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
eightysix
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12
- Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door eightysix » zo 03 mei, 2026 16:02
compleet absurd die vraagprijs en qua specs ook gewoon erg saai; automaat, kleine turbo, 5 speed, .. moest het nu de 2.0T aero manueel zijn..
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door Flowe Kitttt99 » zo 03 mei, 2026 19:33
Ik durf te wedden dat een 1.8t automaat gewilder is dan een 2.0T aero handbak als cabrio

Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto

)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje

)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03
-
werli
- Donateur (2x)

- Berichten: 6970
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2004 22:22
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door werli » ma 04 mei, 2026 9:23
eightysix schreef: ↑zo 03 mei, 2026 16:02
compleet absurd die vraagprijs en qua specs ook gewoon erg saai; automaat, kleine turbo, 5 speed, .. moest het nu de 2.0T aero manueel zijn..
heey
ga ze maar eens opzoeken met die km stand
je zal verbaasd zijn met de prijzen die ze vragen,zelfs veel duurder kom je ze wel tegen
mvg werner
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16947
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Bericht
door Style&Co » ma 04 mei, 2026 15:55
Flowe Kitttt99 schreef: ↑zo 03 mei, 2026 19:33
Ik durf te wedden dat een 1.8t automaat gewilder is
helemaal eens
live your dreams
-
eightysix
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12
- Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Bericht
door eightysix » vr 29 mei, 2026 17:25
werli schreef: ↑ma 04 mei, 2026 9:23
heey
ga ze maar eens opzoeken met die km stand
je zal verbaasd zijn met de prijzen die ze vragen,zelfs veel duurder kom je ze wel tegen
mvg werner
Ghoh ja voor dat geld koop je toch wel wat leukers, ben een saab fan maar laten we eerlijk zijn, dit is een saaie auto en die kmstand moet je jebook niet blind op staren. Heb mijn 2.0T Aero Hirsch Cabrio met 315.000km gekocht voor 3K en daar is dan al het nodige al aan vervangen (zoals beide kettingen, pakkingen etc) en ook jaren rijplezier voor een pak minder geld
-
MvR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3427
- Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door MvR » vr 29 mei, 2026 20:44
Niks mis met dat grijs. Hele leuke auto. Mijn eerste nieuw-gekochte was ook van MY2007.
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3090
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » vr 29 mei, 2026 21:01
Met wat spannender velgen en een spoilertje ziet zo’n ding er al heel anders uit.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T