zo kijk ik zelden naar de auto...
van 900 2d naar 90 logisch?
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Jelg, hoe heb jij die plaatjes van je odoardo 90 in MyReview van Autoweek gekregen?.... Wow, die van jou heeft al wat km achter de rug.
Ik zag dat ze ook de 99 hebben toegevoed in het lijstje. Wat daar de lol van is, weet ik niet want er is geen beschrijving noch foto. Van de 900 classic is er alleen maar een fotootje van de dash.
Ik heb ze wel eens gevraagd wat foto's over te nemen van saabforum... maar ik geloof dat ze alleen officiele fabrieksfoto's willen.
Ik zag dat ze ook de 99 hebben toegevoed in het lijstje. Wat daar de lol van is, weet ik niet want er is geen beschrijving noch foto. Van de 900 classic is er alleen maar een fotootje van de dash.
Ik heb ze wel eens gevraagd wat foto's over te nemen van saabforum... maar ik geloof dat ze alleen officiele fabrieksfoto's willen.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
hebbes

grappig.... vervolgens klik ik wat turbootjes onder 900 aan... krijg ik er twee van Jelg voorgeschoteld. Aaah, die amarant rooie is toch wel de mooiste 900 die ik ken. Sloop de rooie leren stoelen uit de vierdeurs en stop die in deze, en dan heb je een beauty..... en een onhandige instap achter.
grappig.... vervolgens klik ik wat turbootjes onder 900 aan... krijg ik er twee van Jelg voorgeschoteld. Aaah, die amarant rooie is toch wel de mooiste 900 die ik ken. Sloop de rooie leren stoelen uit de vierdeurs en stop die in deze, en dan heb je een beauty..... en een onhandige instap achter.
-
jelger
- Geregistreerd lid
gewoon het leer van de oude stoel aftrekken, en op de 'nieuwe' zetten. ik ga geen hele stoelen verschepen als het alleen om dat leer gaat.ralph12 schreef: Sloop de rooie leren stoelen uit de vierdeurs en stop die in deze, en dan heb je een beauty..... en een onhandige instap achter.
klepstellen :
kan iemand hier op het forum klepstellen?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik in schotland (en noord-engeland) , OOK met een witte 99paul99gl83 schreef:Met de Saab naar Engeland!!! Daar heb ik goede ervaringen mee!!![]()
zie mijn avatar.
http://www.singaxp.net/SunsetBoulevard/ ... docid=1093
stuur me maar een pm ja, dan komt het wel goed..
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
inderdaad ! was mooi leerzaam, en de rit meer dan waard! dank!paul99gl83 schreef:Zooooo, ook weer geregeld. Klepspeling was nog keurig binnen de toleranties
het lijstje, aangevuld met nieuwe of eerder vergeten puntjes
"done" lijstje :
[X] 3e remlicht installeren
[X] klepspeling controleren
[X] kachelmotor vervangen.. JAY ! ik heb weer een echte foehn in de auto.
[X] achterwielen opnieuw uit laten balanceren bij Profile Aalsmeer. bleek dat de pukkeltjes bij de Kwik Fit in A'veen 1 wiel 65gr. in onbalans hadden gemaakt.![]()
"to do" lijstje :
[-] 3e remlicht nog solide vastzetten, want het zit niet des families nu...![]()
[-] koplampwissers installeren (alles is weg )
[-] grille en koplamphouders van een nieuw laagje verf voorzien, en goed erin zetten.
[-] spoiler kofferbak - gaat dat staan?
[-] nieuw tussenstuk onder grille achter bumper - of met matjes en plamuur aan de slag
[-] mistachterlicht schakelaar lampje/contact checken
[-] dashboardverlichting midden stuk (bij 'fasten seatbelts') checken, en repareren (mis de gloed naar beneden naar middenconsole)
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dit weekend (en vorig weekend) weer eea gedaan...

Kortom : morgen kan ik weer strak remmen bij de 7-heuvelentocht, en de velgen... WOOOH !
"done" lijstje :
[X]- remblokjes voor (na de vakantie zat ik er helemaal doorheen)
[X]- door de onervarenheid met [voorzichtig] pompen, heb ik de remcilinder vernaggeld toen ik vorige week bij mijn ouders bezig was...
[X]-dus dat is vandaag met dank aan marq101 vervangen door een nieuwe die ik eerder op de dag in Enter gehaald heb.
[X]-zomerbandjes op de Inca velgen laten zetten vroeg in de ochtend bij Profile in A'meer.
[X]-Zojuist nog de Inca velgen op de auto gezet.
"to do" lijstje :
[-] 3e remlicht nog solide vastzetten, want het zit niet des families nu...![]()
[-] koplampwissers installeren (alles is weg )
[-] grille en koplamphouders van een nieuw laagje verf voorzien, en goed erin zetten.
[-] spoiler kofferbak - gaat dat staan?
[-] nieuw tussenstuk onder grille achter bumper - of met matjes en plamuur aan de slag
[-] mistachterlicht schakelaar lampje/contact checken
[-] dashboardverlichting midden stuk (bij 'fasten seatbelts') checken, en repareren (mis de gloed naar beneden naar middenconsole)