jelger schreef:waxle schreef: hogere belasting,
ik heb laatst de moeite genomen om dat eens uit te zoeken... (in dat zweden belastingparadijs verhaal) en de belasting druk is in nederland net onder het EU gemiddelde, en vertoont een dalende trend over de laatste 10 jaar. dat is feitelijk vastgesteld.
Oh, ik doelde ook niet op hogere belasting in het algemeen, maar ik begreep dat de BPM op benzineslurpers omhoog zou gaan, en dan natuurlijk het plan met het rekeningrijden (niet dat dat nog een realistisch ding is, maar toch)
er zijn nu meer kosten die je zelf moet betalen ipv via "den haag".
True-ism. Jammer genoeg is het er niet goedkoper op geworden.
ik vind het ook uitermate jammer dat er wederom niks met budget voordelen gedaan wordt tbv innovatie en met name onderwijs. (het is met name door onderwijs dat Nederland schokkend genoeg gedaald is op de HDI index van plaats 5 naar 12

)
Jep, geeft hoop voor de toekomst, niet? Ik zat op een Kunstacademie toen er zware bezuinigingen werden toegepast op het Kunstonderwijs (Rick van der Ploeg, die no-no met die dooie cavia op zijn hoofd voor wie 'm nog kent)... aan het einde kwam het erop neer dat we practisch tot autodidact werden omgevormd.
ik zou wel geinteresserd zijn in ethanol conversie...
Idem! Als het blok er niet voor uit elkaar hoeft, best nog wel zelf te doen, lijkt me. (behalve die benzinetank misschien...)
In Duitsland gooien ze toch al Ethanol door de Super?