neej hoor met een goede baan kom je verBasilicum schreef:ArjenH schreef:Dat weet ik nog niet , maar moet het zeker eerst cash hebben...en uiteindelijk komt er zeker 1!Basilicum schreef:Meneer H,
U heeft ze allemaal mogen rijden maar het zal wel bij een proefritje blijven , neem ik aan ??
Dus U blijft Staatsloten kopen ?
Show hier je droom 9.5NG topic
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Re: Show hier je droom 9.5NG topic
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
nogmaals draag Saab een warm hart toe, maar met een Saab 95 proberen in het segment te opereren van Audi, BMW en Mercedes zal Saab alleen lukken als de prijs 20.000 onder hun prijs ligt. Met een gelijke prijs redden ze dit nooit. Voorheen kocht je een 9-5 Aero omdat deze best wat te bieden had en wel een 20k goedkoper had, nu heeft ie ook best wel iets te bieden, maar een gelijke prijs vragen ten opzichte van die andere Duitsers gaat niet lukken zonder dat je hetzelfde imago qua kwaliteit hebt en hun een onbesproken weggedrag. Je gaat me toch echt niet glashard beweren dat Saab 95 een concurrent is van een 5-serie of E-klasse ?
Blijkbaar denken veel Nederlanders er ook zo over als je deze feiten ziet :
verkopen 1. okt 2010 2. okt 2009 3. cum 2010 (deze gaat voor de 95 dan niet helemaal op)
Audi A6 146 / 211 / 2154
BMW 5 346 (!!) / 194 / 2873 verkopen in okt 2010 factor 6 hoger!
E-klasse 150 / 146 / 2237
95 55 / 3/ 157
en zelfs met de nieuwe 95 ging dit persbericht er deze maand uit :
Saab ontslaat de medewerkers, die allemaal een tijdelijk contract hebben, vanwege de tegenvallende productie. De productie ligt op 35 duizend in plaats van de geraamde productie (vanaf de start in maart dit jaar) van 45 duizend stuks.
Blijkbaar denken veel Nederlanders er ook zo over als je deze feiten ziet :
verkopen 1. okt 2010 2. okt 2009 3. cum 2010 (deze gaat voor de 95 dan niet helemaal op)
Audi A6 146 / 211 / 2154
BMW 5 346 (!!) / 194 / 2873 verkopen in okt 2010 factor 6 hoger!
E-klasse 150 / 146 / 2237
95 55 / 3/ 157
en zelfs met de nieuwe 95 ging dit persbericht er deze maand uit :
Saab ontslaat de medewerkers, die allemaal een tijdelijk contract hebben, vanwege de tegenvallende productie. De productie ligt op 35 duizend in plaats van de geraamde productie (vanaf de start in maart dit jaar) van 45 duizend stuks.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Dus jij laat je leiden door de verkoopaantallen bij het kopen van een auto
,
heb ik nooit gedaan,in tegendeel wat saab betreft.
Heb altijd voor saab gekozen van wegen zijn eigenzinnigheid en veiligheid en zeker niet vanwege de verkoopaantallen.
heb ik nooit gedaan,in tegendeel wat saab betreft.
Heb altijd voor saab gekozen van wegen zijn eigenzinnigheid en veiligheid en zeker niet vanwege de verkoopaantallen.
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
ArjenH schreef:De saab negenvijf is op alle punten in het nadeel ten opzichte van de concurrentie
BMW 535i A High Executive, 306 pk
Mercedes E350 4-matic Avantgarde
Audi A6 3.0) TFSI Quattro Tiptronic 6
Dat hoeft niet, je deed het zelf al !ArjenH schreef: Je gaat me toch echt niet glashard beweren dat Saab 95 een concurrent is van een 5-serie of E-klasse ?
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
heb jij um dan al ?Basilicum schreef:Meneer H,
U heeft ze allemaal mogen rijden maar het zal wel bij een proefritje blijven , neem ik aan ??
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Ik heb getwijfeld tussen een Range Rover en de nieuwe Saab 9-5.
Het is net zoals bijna 40 jaar geleden, toen ik viel voor de vrouw die nog steeds mijn echtgenote is.
Mij er van bewust dat er vrouwen rondliepen met grotere borsten, langere benen en mooiere konten, koos ik toch voor haar.
Dat is niet uit te leggen.
Liefde op het eerste gezicht.
Zo verging het mij ook bij de nieuwe 9-5.
Over een paar weken wordt hij geleverd.
Het is net zoals bijna 40 jaar geleden, toen ik viel voor de vrouw die nog steeds mijn echtgenote is.
Mij er van bewust dat er vrouwen rondliepen met grotere borsten, langere benen en mooiere konten, koos ik toch voor haar.
-
millerman
- Donateur (3x)

Post van het jaar nominatie voor deze geweldige analogie!
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
knap gedaan, ik heb helaas het geld nog net niet liggen en wacht even. Of is ie van de zaak ?Basilicum schreef:Ik heb getwijfeld tussen een Range Rover en de nieuwe Saab 9-5.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Blij dat je niet voor de Range Rover hebt gekozen. Al is het de enige echte 4x4 (en Jeep) heeft het ding inmiddels een te hoog SUV gehalte, en je kunt echt niet meer aankomen met zo'n mastodont. Tenzij je buitenaf woont, er de juiste wielen en baden onder hebt en de modder tot op het dak zit, dan kan het weer wel. Maar niet fris gewassen op de oprit van zo'n op een postzegel gebouwde witgeschilderde retrovilla.
Komt dit nog bij:
"Er is gebleken dat Amerikaanse eigenaren van een Volkswagen zeer ontevreden zijn over de betrouwbaarheid van hun auto. In een meting van bureau JD Power onder bezitters van een drie jaar oude auto eindigt Volkswagen in de VS op plaats 34. Alleen Land Rover en Suzuki deden het slechter."
Komt dit nog bij:
"Er is gebleken dat Amerikaanse eigenaren van een Volkswagen zeer ontevreden zijn over de betrouwbaarheid van hun auto. In een meting van bureau JD Power onder bezitters van een drie jaar oude auto eindigt Volkswagen in de VS op plaats 34. Alleen Land Rover en Suzuki deden het slechter."
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Mijn TD6 heeft ook al twee keer op de afsleepwagen gestaan.
1 keer met een kapotte nokkenassensor . De tweede keer had de brandstofopvoerpomp het begeven.
1 keer met een kapotte nokkenassensor . De tweede keer had de brandstofopvoerpomp het begeven.
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Mijn vrouw Hetty kreeg dit draadje onder ogen en ik zie mij terecht genoodzaakt hier te rectificeren.Basilicum schreef: Mij er van bewust dat er vrouwen rondliepen met grotere borsten, langere benen en mooiere konten.
ZIJ had de langste benen
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
De deegrol ligt weer in de keukenla
-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Aldus wordt in dit topic het kaf (de BMW en Audi wannabe's) gescheiden van het koren (vult u zelf maar in).