Nacht
-
Garrett
- Lid van verdienste
Nacht
Er kwam me laatst een NG 9-5 tegemoet, in de nacht. Ik herkende de strook 'dag' rijverlichting onder de xenon-pitten niet direct, maar toen de auto voorbij gezoefd was viel het kwartje.
Een 2 meter brede verlichte strook die op een gemiddelde kermiswagen niet zou misstaan.
Imposant, dat zeker. Maar ook ingetogen, of sjiek? Daar was ik nog niet helemaal over uit......
Een 2 meter brede verlichte strook die op een gemiddelde kermiswagen niet zou misstaan.
Imposant, dat zeker. Maar ook ingetogen, of sjiek? Daar was ik nog niet helemaal over uit......
-
djairo
- Geregistreerd lid
Re: Nacht
Laat ons dan blij zijn, als eigenaars van de laatste ingetogen, discrete, chique onopvallende wolf in schaapsvacht zijnde Saab 9.5 (en Estate)
't Is zoals de Jaguar XJ, die nieuwe heeft ook niet dat ingetogen, discrete tijdloze design zoals Jaguar XJ dat reeds na vele modelwissels wist te bewaren, heeft nu(ondanks gedurft) een(mischien iets te) hoog "gadget" gehalte.
't Is zoals de Jaguar XJ, die nieuwe heeft ook niet dat ingetogen, discrete tijdloze design zoals Jaguar XJ dat reeds na vele modelwissels wist te bewaren, heeft nu(ondanks gedurft) een(mischien iets te) hoog "gadget" gehalte.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Klopt, Jaguar is gaan zoeken in de roots van de jaren '70. Dat was vooruitstrevend design en mooie techniek. Dit terwijl bijna iedereen tegenwoordig een ander zicht op Jaguar heeft hebben ze toch het roer drastisch omgegooid.
Neemt niet weg dat de XJ een behoorlijk fraaie wagen is om te zien, maar niet des Jaguars' zoals die op mijn netvlies staat...
Ik vind de nieuwe 9-5 behoorlijk fraai om te zien, maar de verlichtingsstrook viel me behoorlijk op. En niet gelijk positief, maar dat kan altijd nog veranderen...
Neemt niet weg dat de XJ een behoorlijk fraaie wagen is om te zien, maar niet des Jaguars' zoals die op mijn netvlies staat...
Ik vind de nieuwe 9-5 behoorlijk fraai om te zien, maar de verlichtingsstrook viel me behoorlijk op. En niet gelijk positief, maar dat kan altijd nog veranderen...
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik vond het juist erg mooi om te zien van achteren. Erg gedistingeerd en niet opdringerig. Je herkent hem vanaf afstand heel goed.

En na een seconde of 40 ook hier (en ik vind dit muziekje echt heel mooi):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Je8Wv2crB7M[/youtube]

En na een seconde of 40 ook hier (en ik vind dit muziekje echt heel mooi):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Je8Wv2crB7M[/youtube]
-
Garrett
- Lid van verdienste
De dagrijlampen aan de voorkant herkende ik niet (ik zal vast niet de enige zijn met een lampen-herkennings-tik?).
Toen die voorbij kwam, zag ik in de achteruitkijkspiegel een flinke strook rood licht inderdaad... Zo op de foto in schemering ziet het er inderdaad erg fraai uit, maar op een pikdonkere weg vond ik het een beetje too-much.
Maar zoals wel vaker bij Saab; het zal wel ff moeten wennen en daarna vind ik het fantastisch
Toen die voorbij kwam, zag ik in de achteruitkijkspiegel een flinke strook rood licht inderdaad... Zo op de foto in schemering ziet het er inderdaad erg fraai uit, maar op een pikdonkere weg vond ik het een beetje too-much.
Maar zoals wel vaker bij Saab; het zal wel ff moeten wennen en daarna vind ik het fantastisch