Stemmen; Steven Wade VS De Zweedse media VS Saab
-
Nick
- Donateur (2x)

Stemmen; Steven Wade VS De Zweedse media VS Saab
Gisteren publiceerde Steven Wade dit extreem goede stuk; Saabsunited
Nu blijkt deze open brief door het zweedse Auto Motor & Sport opgepakt te zijn, en er staat een pol onder. "Steven Wade har rätt - medierna är onödigt Saab-kritiska"
Natuurlijk moeten wij ook even een hart onder de riem steken door te stemmen. Steven heeft gelijk.
hier klikken
Nu blijkt deze open brief door het zweedse Auto Motor & Sport opgepakt te zijn, en er staat een pol onder. "Steven Wade har rätt - medierna är onödigt Saab-kritiska"
Natuurlijk moeten wij ook even een hart onder de riem steken door te stemmen. Steven heeft gelijk.
hier klikken
-
divemonkey76
- Geregistreerd lid
Re: Stemmen; Steven Wade VS De Zweedse media VS Saab
Knäckebröd en blöte heuten meteuten?
Helaas is m'n zweeds peen en uien.... nou maak ik er nog net uit dat je kan stemmen voor gas of voor traag?? die keuze zal wel iets zweeds zijn. Maar als het om Saab gaat en helpen ben ik van de partij, dan wil ik me wel wezenloos drukken.
Dussssss......drukken we op het gröene knöpje of de röde knöp.
adjö
Helaas is m'n zweeds peen en uien.... nou maak ik er nog net uit dat je kan stemmen voor gas of voor traag?? die keuze zal wel iets zweeds zijn. Maar als het om Saab gaat en helpen ben ik van de partij, dan wil ik me wel wezenloos drukken.
Dussssss......drukken we op het gröene knöpje of de röde knöp.
adjö
-
Nick
- Donateur (2x)

-
Roger
- Geregistreerd lid
bij alle goede bedoelingen: maar ik kan niet beoordelen of de zweedse media, onnodig Saabkritisch of zelfs Saabhatend is.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Tja, in Italia rijden ze ook liever met een Audi, BMW of een andere buitenlander. Vooral de Saab 900 turbo en de Cabrio's deden het daar erg goed.
Heb me ook wel eens verbaasd over het feit dat de Zweden kennelijk niet zo aangedaan zijn door het mogelijke verlies van hun merken Saab en Volvo.
De meeste sterren worden vaak in eigen land niet erkend
Trouwens vrij schokkende verkoopresultaten, hopen dat dat volgend jaar nog goed komt.
Heb me ook wel eens verbaasd over het feit dat de Zweden kennelijk niet zo aangedaan zijn door het mogelijke verlies van hun merken Saab en Volvo.
De meeste sterren worden vaak in eigen land niet erkend
Trouwens vrij schokkende verkoopresultaten, hopen dat dat volgend jaar nog goed komt.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
@Carlsson: wat iedereen lijkt te vergeten is dat Saab een autofabriek is die begin 2010 weer helemaal opnieuw moest opstarten na een lange periode van onzekerheid. De produktie was volledig stilgevallen en de onderdelenvoorraad was uitgeput. Als je net hersteld bent van een ziekte kun je toch ook niet direct weer een marathon lopen. Zoiets kost gewoon tijd.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Wow, dit is Episch... Een buitenlandse blogger die de gezamenlijke zweedse pers aanpakt. Swade is in mijn ogen nog een gotere held geworden dan hij al was. Needless to say, ik heb gestemd. En de uitslag lijkt de goede kant op te slaan...
-
ivo 71
- In memoriam †
1278 ja, 140 nee. Vrag blijft wat de verhouding zou zijn als de poll niet op SU gesignaleerd was geweest. En je hebt gelijk Jos, Steve is een reus.
Ivo
Ivo
-
Reub
- Geregistreerd lid
Tsja, de kans is niet ondenkbaar dat we hier verwachten dat de Zweedse pers over Zweedse auto's zou publiceren, zoals bijv. Autoweek dat over Duitse auto's doet.
In mijn ogen wel goed dat Swade patriottisme in de Zweedse pers probeert te stimuleren. Je mag er verdulleme toch trots op zijn dat je een paar pareltjes in je industriële kroon hebt zitten?
In mijn ogen wel goed dat Swade patriottisme in de Zweedse pers probeert te stimuleren. Je mag er verdulleme toch trots op zijn dat je een paar pareltjes in je industriële kroon hebt zitten?
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik zie geen verwijzing op SU naar de poll, althans niet in een blog, misschien in commentsivo 71 schreef:1278 ja, 140 nee. Vrag blijft wat de verhouding zou zijn als de poll niet op SU gesignaleerd was geweest. En je hebt gelijk Jos, Steve is een reus.
Ivo
Wat overigens leuk is is om de comments onder het artikel op DI eens door google translate te halen KLIK
Trollenis inderdaad een Zweeds begrip
This is ridiculous! What is the average age of these bitter gnomes who write here? Pure kindergarten level, that there is a Saab hatred You can not miss.
-
ivo 71
- In memoriam †
@ nelfrikandel: post Swadetorial: Frustrations, comment 53.
Ivo
Ivo
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Fascinerend wel, die enorm zwartgallige houding die sommige Zweden daar hebben tegenover Saab als merk. Aan de andere kant, de ondergang van Fokker maakte hier nationaal ook weinig los. Blijkbaar is nationale trots een vies woord.
Eén ding moet ik de criticasters wel meegeven: wie van de die-hard fans heeft op dit moment het geld op de bank om een nieuwe Saab te kopen? Ik niet. Ik koop mijn onderdelen ook niet vaak via de dealers want de prijzen die ze rekenen zijn vaak belachelijk. Ik draag het merk een warm hart toe, maar financiëel ondersteunen doe ik het niet echt.
Uiteindelijk moeten er gewoon keiharde verkoopcijfers gehaald worden, al heb je nog zo'n trouwe achterban.
Eén ding moet ik de criticasters wel meegeven: wie van de die-hard fans heeft op dit moment het geld op de bank om een nieuwe Saab te kopen? Ik niet. Ik koop mijn onderdelen ook niet vaak via de dealers want de prijzen die ze rekenen zijn vaak belachelijk. Ik draag het merk een warm hart toe, maar financiëel ondersteunen doe ik het niet echt.
Uiteindelijk moeten er gewoon keiharde verkoopcijfers gehaald worden, al heb je nog zo'n trouwe achterban.