Saabjes in de sneeuw
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
ovlov eigenaar is ook bezig geweest zag ik.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Neuh.
Check het eerdere linkje maar, wordt het je duidelijk
Check het eerdere linkje maar, wordt het je duidelijk
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Eerste was afgelopen dinsdag.
2e en 3e was van vandaag.
2e en 3e was van vandaag.
-
XC-C30
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Ik wou net een post zetten hier of ik dit nu ook op onze 2 volvo's en mijn saab moet doen....
Zegt mijn vriendin: "jah, als je met een saab rijd kan je énkel op die manier sneeuwpret hebben hé, want een voortrekker..."
(mijn volvo gaat weg omdat ik mijn schaapje gekocht heb, en zij is nogal volvo-minded
)
Zegt mijn vriendin: "jah, als je met een saab rijd kan je énkel op die manier sneeuwpret hebben hé, want een voortrekker..."
(mijn volvo gaat weg omdat ik mijn schaapje gekocht heb, en zij is nogal volvo-minded
-
DOhoekstra
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic

Helaas staat ze nu bij de garage want de druk van de koppeling is weggevallen.
Overigens ben ik zeer blij met de volledige tectyl behandeling van afgelopen voorjaar!
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88-xtMpJZ0Q[/youtube]XC-C30 schreef:Ik wou net een post zetten hier of ik dit nu ook op onze 2 volvo's en mijn saab moet doen....
Zegt mijn vriendin: "jah, als je met een saab rijd kan je énkel op die manier sneeuwpret hebben hé, want een voortrekker..."
(mijn volvo gaat weg omdat ik mijn schaapje gekocht heb, en zij is nogal volvo-minded)
-
XC-C30
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Bovenstaande is nix voor een saab... Maar al wat je in de plaats krijgt voor een volvo 740/940(wij hebben beide) is zoveel meer genot in het effectieve rijden en eerlijkgezegd ook voor mij persoonlijk comfortabelere zetels.
-
hansch
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Zag ik het nu goed dat die vent zijn nagels rood gelakt had !!!!!!
Zo zie je maar alleen echte mannen rijden Saab

Zo zie je maar alleen echte mannen rijden Saab
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Haha, dat zijn de nagels van de 740-drivers, het filmpje duurt eigenlijk nog net iets langer, dan zie je ze uitstappen. 
-
XC-C30
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Hier in de streek zijn het meestal vrouwen in een 900... Zo ook ik.hansch schreef:Zag ik het nu goed dat die vent zijn nagels rood gelakt had !!!!!!
Zo zie je maar alleen echte mannen rijden Saab![]()
![]()
-
gertram
- Donateur (3x)

Re: I løv Saab phototopic
Dit draadje herinnert mij aan sneeuwfoto's 2009/2010 viewtopic.php?f=4&t=70136&hilit=sneeuw. Alleen Saabs in mijn werkplaats toen waardoor ik helaas niet mee kon doen, maar nu lukt het wel:


Mijn favoriet van vorig jaar: De schitterende foto van de prachtige classic van jarno93:



Mijn favoriet van vorig jaar: De schitterende foto van de prachtige classic van jarno93:

-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: I løv Saab phototopic
Hier mijn Red Arrow die in de tuin én beter weer én een afdakje staat af te wachten...


Wat is ze mooi hè?


Wat is ze mooi hè?