In theorie zouden in NL een stuk of 350 SAAB's 900 Red and Silver Arrow rond kunnen rijden.
Het zullen er in de praktijk heel wat minder zijn, maar juist daarom ga ik er van uit dat de nog bestaande exemplaren in elk geval heel trotse eigenaars bezitten. Tenslotte verdienen deze fraaie Arrows wel een beetje cult status!
Het lijkt me heel leuk om deze exemplaren eens bij elkaar te krijgen, te bekijken, verhalen, onderdelen en ervaringen uit te wisselen, etc. ...en natuurlijk een rij heel mooie plaatjes te schieten!
Voorlopig alleen opgave Red en Silver Arrows (en evt. wat daar op gebaseerd is).
De datum is (zaterdagmiddag) 25 juni 2011
De locatie is Cafe-Restaurant Uddelermeer te Uddel (http://www.uddelermeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Dit is een mooie, gezinsvrinedelijke locatie in het miden van het land. er is een prachtige omgeving, een speeltuintje, we kunnen er van een natje en droogje worden voorzien (met zicht op de parkeerplaats)...
Het idee is aankomst rond 14:00
Kennis maken, bandjes trappen (voorzichtig)...
Samen wat drinken en (veel) verhalen/ doorkletsen...
Onderdelen uitwisselen
Uniek mooie foto's maken, ter plekke, of op locatie in de buurt...
Naar eigen believen voor of na het avondeten (de kaart is prima!) weer richting de eigen Saab-parking.
Reageer voor vragen, ideeën, opemrkingen etc. gerust in dit topic of PB/bel/mail etc.!
Graag opgeven met soort/nummer auto, naam en forumnaam en evt. aantal personen (voor de reservering).
Wie mag ik noteren?
1. Red Arrow nr. 088, Arnout (Sonab), 1 tot max. 2 personen
2. Red Arrow nr. 059, Olaf (Olafje)
3. Silver Arrow nr. 054, Dirk (djveninga) ...Is helaas verhinderd...
4. Red Arrow nr. 009, Jan (Janjunior) ... Is helaas verhinderd...
5. Silver Arrow nr. 074, Janwessel (idem)...Is helaas verhinderd...
6. Silver Arrow nr. 037, Fred Stieltjes (1000753), 1 persoon
7. Red Arrow nr. 103, Hans Keukenschrijver (Keukenschrijver HC), probeert erbij te zijn!
8. Red Arrow nr. 108, Jan (Jandegoede), 1 persoon
9. Red Arrow, nr 013, Wytze (R A 13), 1 tot max. 4 personen
10. Silver Arrow, nr 113, J. Waterink (jwaterink), 1 persoon
11. Nog 3 andere Arrow bezitters (al dan niet met hun bolide bij zich), 3 personen
Verder namens (een van de) Silver Arrow Register(s), Lennard (Sapphire), 1 persoon
Namens het Red Arrow register, Desmond (Injectie), 1 persoon