Red/ Silver Arrow Meeting! 25 juni... FOTO's!!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Red/ Silver Arrow Meeting! 25 juni... FOTO's!!

Bericht door Sonab » ma 06 dec, 2010 10:46

Afbeelding
In theorie zouden in NL een stuk of 350 SAAB's 900 Red and Silver Arrow rond kunnen rijden.
Het zullen er in de praktijk heel wat minder zijn, maar juist daarom ga ik er van uit dat de nog bestaande exemplaren in elk geval heel trotse eigenaars bezitten. Tenslotte verdienen deze fraaie Arrows wel een beetje cult status! :mrgreen:
Het lijkt me heel leuk om deze exemplaren eens bij elkaar te krijgen, te bekijken, verhalen, onderdelen en ervaringen uit te wisselen, etc. ...en natuurlijk een rij heel mooie plaatjes te schieten!
Voorlopig alleen opgave Red en Silver Arrows (en evt. wat daar op gebaseerd is).

De datum is (zaterdagmiddag) 25 juni 2011
De locatie is Cafe-Restaurant Uddelermeer te Uddel (http://www.uddelermeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Dit is een mooie, gezinsvrinedelijke locatie in het miden van het land. er is een prachtige omgeving, een speeltuintje, we kunnen er van een natje en droogje worden voorzien (met zicht op de parkeerplaats)...

Het idee is aankomst rond 14:00
Kennis maken, bandjes trappen (voorzichtig)...
Samen wat drinken en (veel) verhalen/ doorkletsen...
Onderdelen uitwisselen
Uniek mooie foto's maken, ter plekke, of op locatie in de buurt...
Naar eigen believen voor of na het avondeten (de kaart is prima!) weer richting de eigen Saab-parking.

Reageer voor vragen, ideeën, opemrkingen etc. gerust in dit topic of PB/bel/mail etc.!

Graag opgeven met soort/nummer auto, naam en forumnaam en evt. aantal personen (voor de reservering).
Wie mag ik noteren?

1. Red Arrow nr. 088, Arnout (Sonab), 1 tot max. 2 personen
2. Red Arrow nr. 059, Olaf (Olafje)
3. Silver Arrow nr. 054, Dirk (djveninga) ...Is helaas verhinderd...
4. Red Arrow nr. 009, Jan (Janjunior) ... Is helaas verhinderd...
5. Silver Arrow nr. 074, Janwessel (idem)...Is helaas verhinderd...
6. Silver Arrow nr. 037, Fred Stieltjes (1000753), 1 persoon
7. Red Arrow nr. 103, Hans Keukenschrijver (Keukenschrijver HC), probeert erbij te zijn!
8. Red Arrow nr. 108, Jan (Jandegoede), 1 persoon
9. Red Arrow, nr 013, Wytze (R A 13), 1 tot max. 4 personen
10. Silver Arrow, nr 113, J. Waterink (jwaterink), 1 persoon
11. Nog 3 andere Arrow bezitters (al dan niet met hun bolide bij zich), 3 personen

Verder namens (een van de) Silver Arrow Register(s), Lennard (Sapphire), 1 persoon
Namens het Red Arrow register, Desmond (Injectie), 1 persoon

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Interessepeiling Red/ Silver Arrow Meeting

Bericht door Sapphire » ma 06 dec, 2010 12:05

Van de SA zijn er 200 geleverd en de RA 150. Echter van de SA rijden er inmiddels misschien nog 20 van de RA zullen dat er niet veel meer zijn.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 06 dec, 2010 12:07

En in enkele gevallen zijn er ook exemplaren naar het buitenland gegaan, zoals een RedArrow die laatst in Duitsland te koop aangeboden werd en in een Frankrijk is sowieso een SilverArrow terecht gekomen. 8)

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » ma 06 dec, 2010 12:11

Een stuk of wat van die bijzondere auto's is toch al ruim voldoende voor een leuke meeting!? :D
Nog wat andere mooie SAAB's erbij...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 06 dec, 2010 14:44

Lees je wilt een algemene saabmeeting organiseren? (de ervaring leer dat als andere modellen ook welkom zijn er daar meer van komen)

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » ma 06 dec, 2010 15:50

Het lijkt me leuk wat van die speciale uitvoeringen naast elkaar te hebben, en ik ben vooral benieuwd of meer eigenaren dat zien zitten.
Maar natuurlijk zijn alle andere SAAB's en hun eigenaren ook geweldig! Hoe meer SAAB, des te meer vreugd :wink:
Een gewone meeting is wat dat betreft sowieso ook altijd leuk, maar ik denk dat ik met het organiseren daarvan de velg opnieuw zou uitvinden.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 06 dec, 2010 16:38

Als die meeting niet al te rap gaat plaatsvinden, wil ik gaarne proberen SA74 van de partij te laten zijn.

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » ma 06 dec, 2010 19:09

Daar is het begin! :D
Nee, ik denk niet aan de hele korte termijn. Ergens halverweg 2011. Dan kunnen we onze Arrows nog even in flitsende conditie brengen! :wow:

Finlandia
Geregistreerd lid

Bericht door Finlandia » ma 06 dec, 2010 21:31

Wij hebben wel interesse hebben alleen geen Red of Silver Arrow in ons bezit. Wel andere klassieke 900's.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 07 dec, 2010 0:01

Sonab schreef:Een gewone meeting is wat dat betreft sowieso ook altijd leuk, maar ik denk dat ik met het organiseren daarvan de velg opnieuw zou uitvinden.
Als er ook andere modellen mogen komen wordt het toch een gewone meeting, al dan niet onder de noemer dat het een RA/SA meeting heet te zijn? Maar niks mis mee, is toch gezellig met z'n allen.. Op de laatste 90-meeting waren ook meer niet-90's dan 90's :)

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » di 07 dec, 2010 10:12

Mij op zich ook best, als we maar wat leuke SAAB's (en een paar RA's en SA's) bij elkaar krijgen!
Maar wordt zoiets al niet georganiseerd dan?

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » wo 08 dec, 2010 13:04

Hm. Nog niet overweldigend (voorzichtig gezegd). Maar we houden hoop. :roll:
Van het voorjaar maar gewoon een keer een datum prikken om elkaar te treffen centraal in NL en dan zien we wel... :wink:
:O:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 08 dec, 2010 13:25

Ik denk dat als je ergens in de lente een datum prikt en zorgt dat de randvoorwaarden ook leuk zijn (terrasje, speelruimte voor kinderen en huisdieren) je echt wel wat mensen bij elkaar kan brengen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 08 dec, 2010 14:39

Denk ik ook wel. De meeste mensen zitten nu liever bij de kachel dan dat ze op een parkeerterrein gaan koukleumen. Ik ben ook wel te porren voor deze meeting mits het wat warmer is. Of we moeten ergens binnen afspreken en aan de warme choco gaan :)

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » za 11 dec, 2010 18:15

Mijn schatje slaapt momenteel nog in de verwarmde garage tot er betere weersvoorspellingen zijn, maar als die er dan zijn komt ze graag naar buiten!

Wel niet geheel origineel meer mijn Ra maar hij is wel heel erg rood :D

laat maar weten ik heb er wel oren naar!

Plaats reactie