Saabjes in de sneeuw

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
baas99.9000
Oudlid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door baas99.9000 » wo 08 dec, 2010 18:03

Mijn wagenpark staat een beetje kou te kleumen. Foto is een paar minuten terug gemaakt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Boterbloem
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door Boterbloem » wo 08 dec, 2010 19:06

Wauw.. Erg mooie sfeervolle foto.
Hier ligt geen beetje sneeuw meer.. :(
Dit was vorig jaar:
Afbeelding
Ondertussen alweer twee Saabjes verder..

Gebruikersavatar
AlexJ
Donateur
Donateur

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door AlexJ » wo 08 dec, 2010 19:13

hier ook geen sneeuw meer :|

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door nove mille » wo 08 dec, 2010 19:15

Mooie foto, Simon. Was het het plan om de 99 indoor te stallen 's winters ?

baas99.9000
Oudlid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door baas99.9000 » wo 08 dec, 2010 19:21

Dat is het plan en ik heb ook al stallingsruimte. Hij stond al op stal maar heb hem er weer uit gehaald omdat er nog meer autos bij kwamen en dan kon ik er nog maar heel moeilijk bij. En dat is niet zo handig omdat morgen de 99 weggaat voor een uitgebreide tectyl behandeling bij de heren van Dinitrol. Daarna gaat ie op stal en staat ie mooi vooraan :wink:

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door turbopilot » wo 08 dec, 2010 19:30

Rinne schreef:Afgelopen weekend genomen.
Echt een plaatje. :wink:
prachtig, de saab ook trouwens :D staat alleen in verkeerde topic :wink:

oeps staat er toch al

Gebruikersavatar
Rinne
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door Rinne » wo 08 dec, 2010 23:40

group1850 schreef:Wat zit daar voor bandenmaat omheen Rinne, wel een plaatje hoor, zowel de Saab als de crossspokes :mrgreen:
Voor zit er 185/60 R15 en achter zit er 185/65 R15
Is het een afwijkende maat. :?:
Ik vind het echt mooi staan en de Crosspokes maken er echt een mooie klassieker van. 8)

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door joachiem » wo 08 dec, 2010 23:55

Goede maat hoor....voor had eigenijk beter ook 65 kunnen zijn maar het kan heel goed en velgen in 15inch staan erg sjiek maar je moet er van houden natuurlijk :wink:
195-60R15 kunnen ook op deze velgen en staat net iets dikker 8)

Gebruikersavatar
maclee74
Geregistreerd lid

Sneeuw Witte saab

Bericht door maclee74 » zo 19 dec, 2010 10:37

Voor het sneeuw vrij maken
Afbeelding
Na het sneeuw vrij maken :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
9900
Donateur
Donateur

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door 9900 » zo 19 dec, 2010 13:03

Ik begin er maar niet aan hoef niet weg dus blijf lekker thuis!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
maclee74
Geregistreerd lid

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door maclee74 » zo 19 dec, 2010 13:56

Nog meer mensen met een sneeuw witte saab

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door edwardk » zo 19 dec, 2010 14:01

maclee74 schreef:Nog meer mensen met een sneeuw witte saab

NU niet meer, ben net een half uur bezig geweest hem enigszins toonbaar te maken, wat er nu vanaf is hoeft er morgen vroeg niet vanaf :wink:

Gebruikersavatar
pieter!
Geregistreerd lid

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door pieter! » zo 19 dec, 2010 14:40

Lekker zojuist een stukje gereden met de Saab. Zoveel mogelijk sneeuw van de auto afgehaald maar een gedeelte zit vastgevroren. Weer veel BMW's en Mercedessen gezien overigens die met hun achterwielaandrijving vastzaten...


Afbeelding

Gebruikersavatar
maclee74
Geregistreerd lid

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door maclee74 » zo 19 dec, 2010 15:54

Had zelf een skoda voor me die met zomerbanden hard door de bocht ging.
En natuurlijk eruit vloog en vast zat.
:O:

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Re: Sneeuw Witte saab

Bericht door edwardk » zo 19 dec, 2010 16:26

[]En jij dacht niet; volg de skoda rijder :?:

Plaats reactie