Saabjes in de sneeuw
-
baas99.9000
- Oudlid
Re: I løv Saab phototopic
Mijn wagenpark staat een beetje kou te kleumen. Foto is een paar minuten terug gemaakt.

-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Wauw.. Erg mooie sfeervolle foto.
Hier ligt geen beetje sneeuw meer..
Dit was vorig jaar:

Ondertussen alweer twee Saabjes verder..
Hier ligt geen beetje sneeuw meer..
Dit was vorig jaar:

Ondertussen alweer twee Saabjes verder..
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Mooie foto, Simon. Was het het plan om de 99 indoor te stallen 's winters ?
-
baas99.9000
- Oudlid
Re: I løv Saab phototopic
Dat is het plan en ik heb ook al stallingsruimte. Hij stond al op stal maar heb hem er weer uit gehaald omdat er nog meer autos bij kwamen en dan kon ik er nog maar heel moeilijk bij. En dat is niet zo handig omdat morgen de 99 weggaat voor een uitgebreide tectyl behandeling bij de heren van Dinitrol. Daarna gaat ie op stal en staat ie mooi vooraan 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: I løv Saab phototopic
prachtig, de saab ook trouwensRinne schreef:Afgelopen weekend genomen.
Echt een plaatje.![]()
oeps staat er toch al
-
Rinne
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Voor zit er 185/60 R15 en achter zit er 185/65 R15group1850 schreef:Wat zit daar voor bandenmaat omheen Rinne, wel een plaatje hoor, zowel de Saab als de crossspokes
Is het een afwijkende maat.
Ik vind het echt mooi staan en de Crosspokes maken er echt een mooie klassieker van.
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: I løv Saab phototopic
Goede maat hoor....voor had eigenijk beter ook 65 kunnen zijn maar het kan heel goed en velgen in 15inch staan erg sjiek maar je moet er van houden natuurlijk
195-60R15 kunnen ook op deze velgen en staat net iets dikker
195-60R15 kunnen ook op deze velgen en staat net iets dikker
-
maclee74
- Geregistreerd lid
Sneeuw Witte saab
Voor het sneeuw vrij maken

Na het sneeuw vrij maken


Na het sneeuw vrij maken

-
9900
- Donateur

Re: Sneeuw Witte saab
Ik begin er maar niet aan hoef niet weg dus blijf lekker thuis!!!




-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Sneeuw Witte saab
maclee74 schreef:Nog meer mensen met een sneeuw witte saab
NU niet meer, ben net een half uur bezig geweest hem enigszins toonbaar te maken, wat er nu vanaf is hoeft er morgen vroeg niet vanaf
-
pieter!
- Geregistreerd lid
Re: Sneeuw Witte saab
Lekker zojuist een stukje gereden met de Saab. Zoveel mogelijk sneeuw van de auto afgehaald maar een gedeelte zit vastgevroren. Weer veel BMW's en Mercedessen gezien overigens die met hun achterwielaandrijving vastzaten...


-
maclee74
- Geregistreerd lid
Re: Sneeuw Witte saab
Had zelf een skoda voor me die met zomerbanden hard door de bocht ging.
En natuurlijk eruit vloog en vast zat.

En natuurlijk eruit vloog en vast zat.