Classic cabrio verzekeren

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Veras
Geregistreerd lid

Classic cabrio verzekeren

Bericht door Veras » za 01 mei, 2004 12:50

Zijn er mogelijkheden om een 900 classic uit '93 als 'klassieker' te verzekeren. Ik rijd minder dan 5000km en alleen in de zomermaanden.
Heeft iemand een tip?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Classic cabrio verzekeren

Bericht door Style&Co » za 01 mei, 2004 14:21

assurantiekantoor Kremers en Partners in Aalten. www.kremerenpartners.nl

ben nog niet een goedkopere en vriendelijkere tegengekomen... ter info: mijn T16s coupé uit 87 heb ik daar verzekerd voor 80 euro per jaar!!!

dennis
Geregistreerd lid

Bericht door dennis » za 01 mei, 2004 23:20

Probeer eens Classicoverzekeringen.nl

Ik heb dit bedrijf uit een advertentie in het laatste blad van AutoMotorKlassiek.

Tot '99 bij 5000 km vanaf (WA) € 150,- per jaar bij zomermaanden gebruik.

Succes!

PH3500
Geregistreerd lid

Bericht door PH3500 » zo 02 mei, 2004 10:29

Mijn 900S cabrio uit 1993 is sinds vorig jaar bij Kremer (allrisk)verzekerd. Dit op basis van een taxatie rapport. De premie is ongeveer gelijk aan de wa+ premie die ik voorheen betaalde bij een andere maatschappij. Voorwaarde voor deze polis was dat je tevens een andere auto ter verzekering aanbood. De premie voor deze auto was zeker concurrerend.
De Saab was eerst bij de FBTO verzekerd, de dagwaarde voor de auto was (volgens de FBTO) vorig jaar zo'n 6500 euro. Hier enigzins van geschrokken. Dit is niet een bedrag waar je een dergelijke auto (60.000 km) voor kan kopen. Bij Kremer neemt de verzekering op basis van taxatie deze zorg weg.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » wo 25 aug, 2004 19:26

Klopt Paul!
heb ook een all risk lopen bij Kremer en partners.
Wel moet erbij gezegd worden dat de KAP niet is meeverzekerd!
De premie valt mee,400,- per jaar.
En een tweede auto!!??snapte ik niet.
Maar nu is de fiat ook verz.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » wo 25 aug, 2004 19:27

kap nie verzekerd :cry: :cry:

-Chris-
Geregistreerd lid

Bericht door -Chris- » wo 02 feb, 2005 16:10

Beste Audibroeders...

Zoals mijn onderschrift al een bietje verklapt ben ik op zoek naar een mooie 900 turbo cabrio.

Nu heb ik gezocht op verzekering en kwam ik deze topic tegen.

Maar nog heb ik geen antwoord op mijn vraag. Heeft iemand een vergelijkbare situatie:

Ik wil de Saab verzekeren als tweede auto en niet te gek veel kilometers mee gaan maken. Ik denk dat het een saab van rond 1993 bouwjaar wordt. Wie kan mij een ruwe schatting geven wat ik dan kwijt ben voor een verzekering (WA + diefstal) :?:

ps. leuk dat ik sinds ik op het forum ben af en toe een tip krijg via pm naar een leuke cabrio occasie. Erg leuk.
Als iemand nog een mooie cabrio turbo met beige/creme leer interieur en creme / beige kap tegenkomt. Laat het me weten :!:

-Chris-
Geregistreerd lid

Bericht door -Chris- » wo 02 feb, 2005 17:27

Ik heb net een keurige offerte ontvangen van Kremer & Partners. Maar ik blijf benieuwd naar jullie ervaringen.

Plaats reactie