Niet alledaags

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Sander
Forum Admin

Niet alledaags

Bericht door Sander » wo 22 feb, 2006 19:12

Ik kom net uit mijn werk naar buiten lopen, staat er deze zwarte Mercedes-Benz CLS 320 CDI:

Afbeelding

Alhoewel ik MB niet altijd even mooi vind, zag deze er wel erg mooi uit. In ieder geval geen alledaagse verschijning in Wageningen ;)

Afbeelding

Sander

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 22 feb, 2006 19:36

Gaaf dat ie er stond! :D Bijzondere auto, helemaal als 320 CDI.
Heb er op de RAI ingezeten, mooie bak, naar mijn mening de mooiste Mercedes na de SLR.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 22 feb, 2006 19:38

Ik heb met MB helemaal niets maar deze met zo'n roffelende 8 cilinder vind ik wel erg aardig :oops:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 22 feb, 2006 20:31

Lijkt wel of ie kromgetrokken is in de zon, smaken verschillen gelukkig,sorry hoor wat een vies ding. ;-(+

Tenkio
Geregistreerd lid

Bericht door Tenkio » wo 22 feb, 2006 20:46

Deze Benz is onlangs nog onder de loep genomen bij Top Gear...

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 22 feb, 2006 20:49

verde900 schreef:Ik heb met MB helemaal niets maar deze met zo'n roffelende 8 cilinder vind ik wel erg aardig :oops:
V6 :wink:

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » wo 22 feb, 2006 21:10

Ja mooi ding, heb er ook al mee gereden, (naast :cry: ) maar trekt niet zo snel als de S klasse(model toen CLS net uit was), maar ziet er wel veel gaver uit, zelfs als de nieuws S.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 22 feb, 2006 21:17

taaffert schreef:
verde900 schreef:Ik heb met MB helemaal niets maar deze met zo'n roffelende 8 cilinder vind ik wel erg aardig :oops:
V6 :wink:
Waarom zo'n mierenhart? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 22 feb, 2006 21:17

Het is een Italiaans gestylde Mercedes... :roll: Die CLS55 AMG trekt trouwens als een beest, wat wil je met 476 pk en 700 Nm...

Deze is trouwens nog sneller: de CLS 63 AMG met naar verluidt 515 pk :roll:

Afbeelding

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » wo 22 feb, 2006 21:29

Ik vind hem in ieder geval één van de mooiste wagens in z'n klasse.
En ik ben een echte anti-mercedesser.
:oops:

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » wo 22 feb, 2006 22:19

Mooi, gelikt, maar toch met eenvoudige lijnen

Zaap
Geregistreerd lid

Bericht door Zaap » wo 22 feb, 2006 23:11

Hoor ik daar iemand "Russische maffia" denken?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 22 feb, 2006 23:12

NEE......

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » wo 22 feb, 2006 23:48

De meningen van deze CLS zijn zelfs bij de Mercedes mensen nogal verdeeld
Mercedes bied deze wagen aan als 4deurs Coupé variant van zijn S-klasse
de verkoop van dit model gaat in iedergeval goed

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 23 feb, 2006 0:12

sonett schreef:De meningen van deze CLS zijn zelfs bij de Mercedes mensen nogal verdeeld
Mercedes bied deze wagen aan als 4deurs Coupé variant van zijn S-klasse
de verkoop van dit model gaat in iedergeval goed
Het jammere van dit soort wagens is het soort volk dat er meteen in rond rijdt. Hier in Tilburg lopen er een paar, allemaal bereden door types van een jaar of 25 met een sportschoolfiguur en veel te veel goud om de nek en in de oren. Het geeft mij erg de indruk van eigen huis en tuin-cannabistelers, of andere in de halve illegaliteit opererende luitjes. Mij kan je niet wijsmaken dat je je met een paar zwarte stuc- of bouwklusjes een nieuwe CLS kunt veroorloven...

Ik ben persoonlijk GEK van de voorlaatste S-klasse. Vind ik in prachtige auto, en ik heb menigmaal staan dromen bij een nét (niet) betaalbare S320, maar als ik dan weer zie wat er voor volk in die auto's rijdt, ben ik er weer klaar mee.

Ook zo'n typisch verschil, ik ben naast het saabforum ook maar lid geworden op twee vergelijkbare mercedes fora... Het zelfde idee, liefhebbers van een bepaald merk auto die een phpBB forumpje onderhouden... Echter het verschil is gigantisch. Het lijkt wel of er onder die mercedesforumgebruikers niet één (of althans een kleine minderheid) de lagere school heeft afgemaakt, dat is te zeggen, ik heb nog niet één posting daar gezien zonder enorme hoeveel heden taal-, spellings of interpunctiefouten...

Zo, dat is er uit, nu ga ik slapen...

Plaats reactie