Cabrio weer?!
-
koen1984
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio weer?!
idd! net terug van een prachtig ritje 80 km dakloos. geweldig 
-
boei
- Geregistreerd lid
Heerlijk ritje open door de sneeuw gereden!
Temperatuur van min 5, maar "binnen" kachel hoog en stoelverwarming aan met de zon erop. Zalig
Temperatuur van min 5, maar "binnen" kachel hoog en stoelverwarming aan met de zon erop. Zalig
-
Maus71
- Donateur (3x)

Voorjaar vandaag, toch ff de classic Caab uit de stal getrokken voor een ritje 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bij de 9.3 Sport mag je bij lager dan minus 5 graden de kap niet bedienen.
Vandaag was het prachtig cabrio weer, helaas twee koukleumen bij me, dus het kapje bleef dicht
Vandaag was het prachtig cabrio weer, helaas twee koukleumen bij me, dus het kapje bleef dicht
-
GijsB
- Donateur

Heb ook even een dakloos tochtje langs de ondergelopen uiterwaarden van de Lek gemaakt. Heerlijk zonnig, 13 graden... weg winterdepressie 
-
GJ
- Geregistreerd lid
Het was geen lange tocht, maar wel heerlijk om dit jaar voor het eerst het dakje open te hebben. Echt genieten, en.. door het wijzigen van een instelling van mijn parot kon ik ook nog verstaanbaar bellen!! Dat niet eerder ervaren.
-
luc26
- Geregistreerd lid
ej jongens,
ik heb het gisteren ook als heerlijk ervaren met open kap rijden smorgens was ik bang dat het niks zou worden maar smiddags was het een ware feest en heb ook een heerlijke tocht kunnen maken wat is het toch heerlijk om een saab te hebben
ik heb dan wel is waar geen stoelverwarming maar de kachel is uitstekend, lekker warm als je even bij het stoplicht stopt.
op naar het voorjaar!!
Mvg
Luc
ik heb het gisteren ook als heerlijk ervaren met open kap rijden smorgens was ik bang dat het niks zou worden maar smiddags was het een ware feest en heb ook een heerlijke tocht kunnen maken wat is het toch heerlijk om een saab te hebben
op naar het voorjaar!!
Mvg
Luc
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Helemaal met de reacties eens
Het was gister echt heerlijk weer. Niet eens koud en dan ook nog zo lekker zonnetje, dat is gewoon geweldig.
Nu mijn Saabje van het voorjaar weer in topconditie brengen en dan kan zij er weer helemaal tegen aan!
Het was gister echt heerlijk weer. Niet eens koud en dan ook nog zo lekker zonnetje, dat is gewoon geweldig.
Nu mijn Saabje van het voorjaar weer in topconditie brengen en dan kan zij er weer helemaal tegen aan!
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Haha! Ik wist dat ik op jullie kon rekenen.
We zouden eigenlijk gaan wandelen, maar het is bij touren gebleven. Kon het niet laten! Dit was de eerste mogelijkheid sinds ik de auto heb dat ik in fatsoenlijk weer samen met de vrouw lekker met open kap rond te rijden. Stoelverwarming lekker aan, kachel op 7, maar geen handschoenen. Bij het sluiten van de kap (het was al donker en kouder) sloot hij helemaal, maar de acherruit ging niet vanzelf naar beneden. dat gedeelte handmatig naar beneden geklapt en toen ging hij verder met het knopje weer dicht. Heeft dat met temperatuur te maken? Nog niet eerder meegemaakt maar dat drukte de pret niet. Zuid Limburg was beeldschoon gisteren.

We zouden eigenlijk gaan wandelen, maar het is bij touren gebleven. Kon het niet laten! Dit was de eerste mogelijkheid sinds ik de auto heb dat ik in fatsoenlijk weer samen met de vrouw lekker met open kap rond te rijden. Stoelverwarming lekker aan, kachel op 7, maar geen handschoenen. Bij het sluiten van de kap (het was al donker en kouder) sloot hij helemaal, maar de acherruit ging niet vanzelf naar beneden. dat gedeelte handmatig naar beneden geklapt en toen ging hij verder met het knopje weer dicht. Heeft dat met temperatuur te maken? Nog niet eerder meegemaakt maar dat drukte de pret niet. Zuid Limburg was beeldschoon gisteren.

-
Caspar
vandaag ook weer heerlijk 400 km open door NL gereden.
word daar toch altijd weer heel vrolijk van!
word daar toch altijd weer heel vrolijk van!
-
bestway
- Donateur (2x)

Zelfs als het vriest heb ik daar geen last van ...................AeroR schreef: Bij het sluiten van de kap (het was al donker en kouder) sloot hij helemaal, maar de acherruit ging niet vanzelf naar beneden. dat gedeelte handmatig naar beneden geklapt en toen ging hij verder met het knopje weer dicht. Heeft dat met temperatuur te maken? Nog niet eerder meegemaakt maar dat drukte de pret niet. Zuid Limburg was beeldschoon gisteren.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Check je oliepeil maar, grote kans dat die te laag staat...
-
Fokko1
- Donateur

Als je de schakelaar nog een keer naar achteren drukt, gaat ie vermoedelijk gewoon weer verder. Anders kan het zijn dat een sensor defect is of even afgesteld moet worden. Hoorde je ook een piepsignaal toen ie stopte?AeroR schreef: Bij het sluiten van de kap (het was al donker en kouder) sloot hij helemaal, maar de acherruit ging niet vanzelf naar beneden. dat gedeelte handmatig naar beneden geklapt en toen ging hij verder met het knopje weer dicht. Heeft dat met temperatuur te maken? Nog niet eerder meegemaakt maar dat drukte de pret niet. Zuid Limburg was beeldschoon gisteren.
Mvgr Fokko
-
AeroR
- Geregistreerd lid
oliepeil bleek helemaal goed te zijn, geen lekkages dus.
het euvel zat hem in een van de 2 microsensoren die waarnemen of de tonneau cover goed gesloten is, want pas dan mag de achterruit/vijfde boog naar beneden. was een kwestie van een metalen plaatje weer terug omhoog buigen en het was gefixed.
het euvel zat hem in een van de 2 microsensoren die waarnemen of de tonneau cover goed gesloten is, want pas dan mag de achterruit/vijfde boog naar beneden. was een kwestie van een metalen plaatje weer terug omhoog buigen en het was gefixed.