Blij dat ik een gekocht heb met apart los display'tje (tegen de ruit boven de spiegel) die aardig secuur de afstand tot het desbetreffende object aangeeft terwijl hij piept.Hannes schreef:
Hij lijkt bij mij wel erg laat te gaan piepen. Pas op een cm of 30 begint die wat te doen namelijk.
Herkenbaar?
Parkeersensor Inbouwmeeting, 11 december Meppel
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Parkeersensor Inbouwmeeting, 11 december Meppel
-
Hannes
- Forum Admin
Kan ook aan mijn manier van inbouwen liggen. Hij zit bij mij namelijk achter een (after market) sierstrip.
Daarom ben ik benieuwd of er nog meer mensen zijn die hem al hebben ingebouwd (in hun classic)
Daarom ben ik benieuwd of er nog meer mensen zijn die hem al hebben ingebouwd (in hun classic)
-
edwardk
- Geregistreerd lid
wat kan er normaal gesproken als je geen leek bent aan mis gaan zou je zeggenHannes schreef:Kan ook aan mijn manier van inbouwen liggen. Hij zit bij mij namelijk achter een (after market) sierstrip.
-
Injectie
- Moderator
30 cm lijkt me vroeg zat.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik heb `m nog niet ingebouwd, maar ga `m niet inbouwen zoals jullie hebben gedaan, dat kan ik al wel zeggen.
Bij de cabrio ga ik toch de complete bumper eraf halen en `m aan de onderzijde achter het plastic plaatsen.
Bij de cabrio ga ik toch de complete bumper eraf halen en `m aan de onderzijde achter het plastic plaatsen.
-
max
- Geregistreerd lid
[]Ik denk dat dat slimmer is, achter de strip doetie ut niet goed......
De mijne piept vrolijk, maar het heeft niets te maken met wat er achter de auto staat.
Overigens deed ie het wel vlak na de inbouw.
De mijne piept vrolijk, maar het heeft niets te maken met wat er achter de auto staat.
Overigens deed ie het wel vlak na de inbouw.
-
Hannes
- Forum Admin
Tja, de bumper had ik er ook helemaal af. Maar je zit ook met de minimale hoogte. Met 45 cm zit de strip precies op de goede hoogte. Plaats je hem onder strip/balk dan komt die misschien al snel te laag.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Heb je ook het schuim uit de bumper gehaald? Ik ben eigenlijk wel van plan `m daarachter te hangen. Dan heb je lekker de vrijheid om te schuiven met de sensorstrip. Met twee man is het uit elkaar halen en in elkaar zetten van de complete bumper 10 min. werk.
Ik was het al van plan zo te doen, omdat bij het vervangen van de bumpers van mijn Caab ik `m rechtsachter niet helemaal goed teruggehangen had, dus moest `m er toch al afhalen. Meteen mooie combi-klus.
Ik was het al van plan zo te doen, omdat bij het vervangen van de bumpers van mijn Caab ik `m rechtsachter niet helemaal goed teruggehangen had, dus moest `m er toch al afhalen. Meteen mooie combi-klus.
-
Hannes
- Forum Admin
Gisteren een poging gedaan het bereik van de sensor te vergroten door ook de gele draad aan massa te hangen. Ik kan echter geen verschil ontdekken, jammer genoeg.
De set werkt goed alleen begint pas met registreren (piepen) op 30 cm van het object en piept op 25 cm ononderbroken. Is wel een heel kort bereik voor mijn gevoel.
Zo'n grote invloed kan dat after market chroom stripje toch niet hebben, lijkt me.
Wie herkend dit?
Groet,
Hannes
ps: ik mis dus het 80 cm gebied.

De set werkt goed alleen begint pas met registreren (piepen) op 30 cm van het object en piept op 25 cm ononderbroken. Is wel een heel kort bereik voor mijn gevoel.
Zo'n grote invloed kan dat after market chroom stripje toch niet hebben, lijkt me.
Wie herkend dit?
Groet,
Hannes
ps: ik mis dus het 80 cm gebied.

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dat kan wel degelijk, want die strips zijn een stuk dikker en dan moet het antennesignaal door een dikkere laag metaal 'kijken'.